Job 15 van 34


Report this listing

Solliciteren



Gespecialiseerd medewerker personeelsadministratie


Functie

Samen met je collega's van de personeelsdienst zorg je voor een warm onthaal van onze (nieuwe) medewerkers en ben je een aanspreekpunt voor al hun vragen.

Onderstaande taken kunnen tot je takenpakket behoren (afhankelijk van je ervaring en interesses):

  • coördineren van de loonverwerking van de medewerkers in samenwerking met een sociaal secretariaat
  • Onthaal van nieuwe medewerkers
  • Informeren van de medewerkers bij vragen over tijdkrediet, ontslag, ziekte, loon, zwangerschap,...
  • Controle van de uurroosterplanning
  • Opstellen van (flexi)contracten en beheren van medewerkersdossiers
  • (Her)berekenen van verlofrechten
  • Beheer van subsidiedossiers: Sociale Maribel, ex-DAC, Vlaams opleidingsverlof, tewerkstellingsprojecten, individueel maatwerk,...
  • Opmaken van tewerkstellingsattesten, loonsimulaties, ontslagdocumenten, documenten mutualiteit, ...
  • Aangifte van sociale risico's via de website sociale zekerheid
  • Opvolgen van groeps-, hospitalisatie- en arbeidsongevallenverzekering
  • Opvolgen van afwezigheden, acties in het kader van verzuimbeleid,...
  • Aanleveren van cijfers, rapportering op vraag van de directie of een collega
  • Beheer en opvolging van de vacatures

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelor-diploma Human Resources Management
  • Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving
  • Je bent vlot, nauwkeurig en discreet
  • Ervaring met Connect (Acerta) of TobaHR (planningsprogramma) is een pluspunt
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren

Aanbod

Wat krijg je in de plaats?

Een 80% contract tot eind 2024 (eventueel verlengbaar).

Een thuisgevoel! Net zoals onze bewoners moet jij bij ons kunnen thuiskomen. We zorgen ervoor dat je een plekje krijgt binnen een enthousiast en hecht team.

Levenslang leren. Onze medewerkers worden gestimuleerd om bij te blijven en daarom organiseren we regelmatig opleidingen en workshops op maat.

Appreciatie en dankbaarheid. Niet alleen van onze bewoners, maar ook van de Directie en je collega’s.

Een mooi pakket aan extra voordelen, waaronder een hospitalisatieverzekering, pensioensparen, levensverzekering, maaltijdcheques, anciënniteitsverlof, Samenaankoop KUL en nog zoveel meer. Bekijk het volledige aanbod op onze website.

https://www.stbernardus.be/voordelen-beste-werkgever-zorg-bertem/

Solliciteren

An Jorge
016 49 08 11
sollicitaties@stbernardus.be

Solliciteren