Job 4 van 10


Report this listing

Solliciteren



Directie Assistent


Het Wit-Gele Kruis West-Vlaanderen is een pionier in innovatieve thuisverpleging en is er voor iedereen die specifieke zorg of ondersteuning nodig heeft. Meer dan 1400 medewerkers streven er naar mensen zo lang mogelijk in de beste omstandigheden in hun vertrouwde thuisomgeving te verzorgen.

Om haar positie binnen de zorgsector verder te verstevigen zet de organisatie sterk in op kwaliteit verhogende projecten. Jarenlang investeren in, en werken aan kwaliteit, leverde het Wit-Gele Kruis West-Vlaanderen een internationaal diamanten accreditatielevel, en een award voor meest patiëntgerichte organisatie op.

Vanuit onze missie en visie hebben onze waarden een grote impact op de strategie en de dagelijkse beslissingen die de organisatie neemt. We bouwen een cultuur rond “samenwerken in de zorg, ambitieus en inspirerend zijn naar elkaar toe, en een warme zorg uitdragen”.
Functieomschrijving
  • Als Directie Assistent ben je de loyale rechterhand en het ondersteunende klankbord van onze Algemeen Directeur.
  • Je beheert en monitort de agenda van de Algemeen Directeur op een efficiënte en proactieve manier en stelt juiste, haalbare prioriteiten.
  • Je verzorgt de agenda, organisatie, verslaggeving en nazorg van werk- en overlegvergaderingen en voorziet die indien nodig van voorbereidende documentatie en gestructureerd presentatiemateriaal.
  • Daarnaast neem je ad hoc opdrachten en projecten op die door het directieteam worden gegeven, zoals het organiseren van events, voorbereidend opzoekingswerk, de opmaak van het jaarverslag, etc.
  • Je vormt een goed geoliede tandem met de Directie Assistent Zorg. Jullie zijn elkaars betrouwbare back-up en je neemt indien nodig ondersteunende taken van jouw collega over.
  • In nauwe samenspraak met de Directie Assistent Zorg bewaak je mee de flow rond contract- en documentenbeheer.
  • Tot slot valt het algemeen klassement van de directie ook binnen jouw mandaat.
Profiel
  • Je hebt een bachelordiploma in een administratieve richting en hebt minstens een eerste werkervaring achter de rug.
  • MS Office, Canva en andere administratieve tools en programma's kennen voor jou geen geheimen.
  • Het hoeft geen uitleg dat je een kei bent in plannen, organiseren en orde scheppen.
  • Jouw mondelinge en schriftelijke communicatie weerspiegelen jouw professionaliteit en klantgerichtheid.
  • Als Directie Assistent ben je te allen tijde discreet en loyaal.
  • We kunnen blindelings op jouw proactieve en overkoepelende aanpak vertrouwen.
  • Tot slot ben je flexibel en deins je er niet voor terug ad hoc taken en verantwoordelijkheden op te nemen.
Aanbod
  • Een 4/5 tewerkstelling van onbepaalde duur in een organisatie die pionier is in de thuisverpleging.
  • Jouw werkplek situeert zich in hartje Brugge, maar aanvullend thuis- of telewerken is mogelijk (na een inwerkperiode).
  • Je komt terecht in een innovatieve organisatie die zorg voor anderen én voor elkaar centraal stelt. Warmte, inspireren, samenwerken en ambitie vormen de basis van onze werking.
  • Jouw inzet wordt gecompenseerd met een aantrekkelijk loonpakket en tal van voordelen (maaltijdcheques, eco-cheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, smartphone met abonnement, Benefits@Work, aanvullende compensatiedagen en zoveel meer).

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht