WEBA Systems NV, een onderneming in volle expansie die ondersteuning geeft aan de WEBA winkels, de WEBA Webshop en de logistieke partners. De naam ‘WEBA’ ademt meubelen, accessoires en inrichting. Door de nieuwe winkel in WEBA Tongeren en een voortdurende groei hebben wij een vacature op de afdeling Aankoop & Import. Functieomschrijving Binnen de aankoop- en importafdeling ben jij een belangrijke schakel in het dagelijks beheer. Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend:
Ondersteunen en opvolgen van de aankoop- en importprocessen
Helpen bij het up to date houden van het artikelbestand, nieuwe artikelen creëren, voorraden controleren, analyse van dienst na verkoop, advies formuleren en informatie doorspelen over campagnes, prijswijzigingen, ..
Voorbereiden van aangiftes (Fostplus, Valumat, Recupel, …) en boekhoudkundige taken
Nauw samenwerken met leveranciers, aankoopverantwoordelijken en collega’s, je bent immers het centraal aanspreekpunt
Zoeken naar en onderhandelen over de beste deals voor groepsinkoop van vb kantoorbenodigdheden, verpakkingsmateriaal, …
Meewerken aan diverse administratieve projecten en ad-hoc taken
Profiel Je bent een hand-on administratieve duizendpoot die graag in team werkt en energie haalt uit samen mooie resultaten behalen. Daarnaast beschik je over :
Je hebt een A2-diploma of hoger
Minstens een eerste relevante praktijkervaring en/of affiniteit met administratie, aankoop- en/of import processen (een plus maar zeker geen must)
Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je uit de slag trekken in het Frans en Engels
Vlotheid in het werken met Microsoft Office (Word, Excel en outlook)
Een vlotte, grondige en zorgvuldige aanpak met oog voor detail
Een leergierige en flexibele houding en de bereidheid taken aan te pakken waar nodig
Je verliest nooit de commerciële impact van je acties uit het oog.
Aanbod
Een warme en informele werksfeer, waar samenwerking en samen groeien centraal staan
Van bij de start een contract van onbepaalde duur (38u)
4/5de tewerkstelling bespreekbaar.
Een marktconforme verloning met extralegale voordelen, hospitalisatieverzekering
Een cafetariaplan waar je zelf aan het roer zit van je keuzes en personeelskorting op ons volledige assortiment.
Er is geen collectieve sluiting, verlof plan je volgens jouw noden en in overleg
Semi-glijdend uurrooster met aandacht voor je work-life balance
Een gedreven team binnen een stabiele en familiale onderneming werkend in een modern kantoor met veel natuurlijk licht en uitzicht op één van de groene parkjes in het Noorden van Gent
De voldoening van werken in een team waar je jezelf kan zijn en waar jouw inzet gewaardeerd wordt