Productcreatie in PIM en optimaliseren van product data in samenwerking met onze marketingafdeling.
Opvolging bestellingen en binnenkomende goederen.
Opvolging van de facturen van leveranciers. Meedenken over optimalisatie van controle van bestellingen en inkomende facturen.
Je werkt ter ondersteuning van de product managers.
Jouw profiel
Ben jij de ideale match?
Bewezen werkervaring in een administratieve functie.
Je hebt een
bachelordiploma
op zak.
Een goede kennis Nederlands is een must en kennis van
Frans
een pluspunt.
Je bent
commercieel
ingesteld en bent
hands-on
.
Data schrikken je niet af en je hebt oog voor detail.
Je bent
communicatief
sterk.
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Kopieerwerk verrichten
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Aanbod
Wat hebben wij jou te bieden:
Een belangrijke en
veelzijdige functie met verantwoordelijkheid
in een sterk groeiende sector waarbij de lijnen kort zijn en er een open en laagdrempelige cultuur heerst om samen te groeien.
Een
dynamische omgeving met fijne collega's
waar je helemaal jezelf kan zijn.
Diverse evenementen met de collega’s gedurende het hele jaar: ontbijt, zomer BBQ, kerstetentje, …
Filevrije werkomgeving
met flexibel uurrooster.
30 dagen verlof. Geen collectieve sluiting.
Je kan rekenen op een motiverend loonpakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering.
En als je ambities hebt, bieden we jou voldoende doorgroeimogelijkheden.