De functie binnen de organisatie
In het kader van deze selectie is elke verwijzing naar een persoon van een bepaald geslacht bedoeld als een verwijzing naar een persoon van om het even welk geslacht.
Vivalis vormt de Administratie van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie (GGC).
Met de opdracht het leven van alle Brusselaars te verbeteren op het vlak van welzijn en gezondheid, streeft Vivalis ernaar de referentieadministratie te worden in die materies.
Vivalis brengt een honderdtal medewerkers bijeen in een actieve, tweetalige administratie waar deskundigheid, zin voor samenwerking, gelijke behandeling en zorg voor dienstverlening aan burgers de kernwaarden zijn.
Vivalis bestaat uit vier directies, een studiedienst en een dienst Communicatie:
De projectbeheerder "Sociaal Brussel" zal deel uitmaken van het projectteam "social.brussels". social.brussels is de huidige naam van de site waar burgers en professionals informatie kunnen vinden over organisaties die actief zijn op het gebied van sociale gezondheid, met name over de diensten en activiteiten die ze aanbieden.
Opdrachten verbonden aan de functie
De projectbeheerder maakt deel uit van het team dat verantwoordelijk is voor het opzetten van de databank over de sociale- en gezondheidsvoorzieningen in Brussel en voor het wijzigen en valideren van de gegevens.
Deze werkt samen met de projectmanagers bij het uitvoeren van hun taken en draagt bij aan alle taken die gericht zijn op het ontwikkelen en bijwerken van de databank over sociale- en gezondheidsvoorzieningen in het Brussels Gewest.
De administratief assistent - projectbeheerder zal hoofdzakelijk de volgende opdrachten hebben:
Als administratief assistent - projectbeheerder, vereist de functie:
Profiel
Gevraagd diploma
De kandidaat voor de functie van administratief assistent moet in het bezit zijn van een diploma hoger onderwijs van het korte type (graduaat of bachelor), bij voorkeur van sociaal assistent.
Ervaring
Gewenste kwaliteiten: adviseur, ondersteunend medewerker voor het dossierbeheer, procesdeskundige, ondersteunend medewerker voor kennismanagement.
Wat wij aanbieden voor deze functie
Sollicitatieprocedure
Alle kandidaatstellingen moeten het volgende omvatten:
Elke kandidaatstelling moet via de link verzonden worden ten laatste op 23/09/2025 voor middernacht. Alle informatie betreffende de inhoud van de functie, de procedure en de gelijkwaardigheid van graden kan worden verkregen bij Mevr. Tiffany Pauwels, Administratief assistente - Dienst HR 02/ of Mevr. Charlot Simoens, Administratief assistente - Dienst HR 02/
Alleen volledige sollicitaties (cv en motivatiebrief) worden in aanmerking genomen. Een eerste selectie zal worden gemaakt op basis van de ontvangen sollicitaties. Kandidaten die het beste aan het vereiste profiel voldoen, worden telefonisch uitgenodigd voor een gesprek met een selectiecommissie. Deze gesprekken zullen plaatsvinden van 06/10/2025 tot 17/10/2025 in persoon (bij uitzondering kan de administratie beroep doen op videoconferentie). Uitstel van datum is niet mogelijk.
Aanwervingsprocedure:
De kandidaten moeten vooraf een schriftelijke test afleggen, in persoon, om hun technische vaardigheden te beoordelen. Deze test duurt 75 minuten. Het afleggen van deze schriftelijke test is verplicht om over te gaan naar de volgende fase en deel te nemen aan het selectiegesprek.
Het selectiegesprek vindt plaats ten overstaan van een selectiecommissie die de test zal hebben ontvangen en doorgenomen. Het gesprek duurt ongeveer 45 minuten en heeft als doel de beroepsbekwaamheden te analyseren in relatie tot de vereisten van de functie, de kennis van onze administratie alsook de motivatie, interesses en affiniteiten met het werkterrein.
Sommige van de vraagstellingen zijn geformuleerd aan de hand van de STAR-methode. De STAR-methode is een semi-gestructureerde gedragsgerichte interviewtechniek, waarbij STAR staat voor Situatie, Taak, Actie en Resultaat. Voor elke competentie vragen we je om een (professionele) situatie te beschrijven die je zelf hebt meegemaakt. Daarna vragen we je om je taken of rol in die situatie toe te lichten en ook de acties die je toen hebt ondernomen. Tot slot vragen we je om het bekomen eindresultaat te beschrijven.
Als u een handicap hebt en bepaalde aanpassingen nodig hebt om aan de selectieprocedure te kunnen deelnemen, kunt u vóór 23/09/2025 contact opnemen met mevrouw Tiffany Pauwels, hetzij per e-mail via .brussels, hetzij per telefoon 02/ Kandidatuurstellingen die naar dit mailadres verstuurd worden, zullen niet in aanmerking komen.
De persoonsgegevens die in het kader van deze vacature worden meegedeeld via Softgarden, zijn uitsluitend bestemd voor de aanwerving voor de hierboven beschreven functie. De informatie zal alleen worden verwerkt ten behoeve van deze vacature en zal in geen geval aan derden worden doorgegeven. Softgarden zal deze gegevens dan ook niet langer bewaren dan nodig is om deze aanwerving te verwerken. Indien u vragen hebt over gegevensbescherming, of indien u uw gegevens wenst te corrigeren of bezwaar wenst te maken, aarzel dan niet contact op te nemen met de verantwoordelijke voor gegevensbescherming op het volgende adres: .brussels.