Bied je kleine kmo klanten, particuliere klanten en jouw collega’s de hulp en steun die ze nodig hebben wat betreft verzekeringen en dossiers.
Werk je offertes op maat uit, na grondige analyse van de klantrisico’s.
Zorg je voor de juiste input en optimalisatie in de softwarepakketten van de verschillende verzekeringsmaatschappijen
Vorm je de schakel tussen jouw collega-account managers en de verschillende verzekeringsmaatschappijen.
Beheer je zelfstandig en discreet jouw klantenportefeuille, bestaande uit kleine zelfstandigen en particulieren
Jouw profiel
Wat geeft jou energie?
Jij wordt gelukkig wanneer je lokale zelfstandigen en particuliere klanten kan helpen en ondersteunen door hun verzekeringsdossiers administratief nauwkeurig in orde te brengen.
70% van jouw tijd via mail met klanten in contact staan en 30% via telefoon.
Goesting om te blijven bijleren en proactief werk naar je toe trekken? Top!
Jij hebt een grote interesse in alles wat met verzekeringen te maken heeft. Relevante opleiding of enkele jaren ervaring in de verzekeringssector? Je bent welkom!
Je vindt het fijn om in verschillende softwarepakketten te werken. Je hebt reeds gewerkt met Microsoft Office programma’s.
De vervaldagtermijnen van contracten controleren en betalingsverzoeken versturen
De klant informeren over de afhandeling van zijn dossier en hem adviseren over te ondernemen stappen (expertise, neerleggen van een klacht, ...)
De vereffening van dossiers van verzekerden of derden opvolgen of de dossiers aan de geschillendienst bezorgen
De vraag van verzekerden of derden analyseren (schademelding, pensioenvereffening, ...) en een aangepaste dienstverlening voorstellen
Gegevens registreren in het bestand van de verzekerde of derde (onderschrijving, schadeaangifte, ...) en hen de contract- of bewijsstukken bezorgen
Verzekeringscontracten of clausules opstellen op basis van te dekken risico's of gebeurtenissen (ongeval, ...) en voor akkoord bezorgen
Aanbod
Wat krijg je bij ons?
Waardering voor jouw prestaties (uitjes onder collega's, attenties, jaarlijkse fun- en personeelsdag, complimentenkaartjes, kans om mee interne projecten uit te bouwen, ruimte voor initiatief en schouderklopjes).
Vlakke, familiale structuur met leidinggevenden die dicht bij de medewerkers staan.
Ondersteuning en begeleiding om door te groeien, zowel binnen jouw eigen rol als in een andere richting binnen ons verzekeringskantoor (vb: specifieke verzekeringen, accountmanagement, schadebeheer)
Jouw inzet wordt beloond met een aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen (maaltijdcheques, opleidingen, groeps-en hospitalisatieverzekering, 24 verlofdagen,
netto onkosten vergoeding,
GSM abonnement, mogelijkheid wagen of elektrische fiets via loonruil) + leuke kortingen via benefits@work!
Contract onbepaalde duur, ma tem vrij, kantooruren, voltijdse functie = 37,5u/week, 4/5e is bespreekbaar. Jouw werkplek is in ons kantoor te Zandvliet en/of onze flexibele werkplek in de liberoo HUB te Schoten. Na de opleidingsfase is 1 dag thuiswerk/week zeker mogelijk.