Job 12 van 25


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Representative hospitalisatieverzekeringen


Bij Vanbreda Health Care hechten we veel belang aan een professionele en
klantgerichte dienstverlening
. Met verzekerden in heel België (inclusief expats) is ons Customer Service team het eerste aanspreekpunt en helpen we onze verzekerden verder in Nederlands, Frans (en soms ook Engels). Onze
digitale oplossingen
zijn er voor eenvoudige vragen en acties en in onze dienstverlening maken we het verschil met onze
expertise
gecombineerd met
warme aanpak
.

Hoe maak jij het verschil?
Als communicatieve duizendpoot met
talenknobbel
ben jij als customer service representative (CSR) het
eerste aanspreekpunt
van onze verzekerden.

Je
start dossiers
op bij hospitalisatie of voor de teruggave van ambulante kosten. Medische kennis is geen must want wij zorgen voor de nodige opleidingen.

Heeft een verzekerde
vragen
over zijn aansluiting, is een terugbetaling niet helemaal duidelijk of is er duiding nodig bij volgende stappen? Jij beantwoordt duizend-en-één vragen,
controleert
alle gegevens en zorgt voor de opvolging. Je
ontzorgt
de klant door pro-actieve oplossingen aan te bieden.

Je luistert écht
en gaat telkens weer dat stapje verder voor die
perfecte communicatie
(duidelijk, eenvoudig, to the point) zowel telefonisch als schriftelijk.

Om onze dienstverlening en producten te verbeteren, denk je mee. Je bent voortdurend op zoek naar
mogelijkheden om te verbeteren
, zowel voor jezelf, je team, als het bedrijf en gaat actief op zoek naar feedback.

Wat zijn jouw vaardigheden?

  • Nederlands of Frans? Voor jou maakt dat geen verschil. Je kan een verzekerde helpen in de taal van zijn keuze.
  • Je gaat voor een top klantbeleving, elke dag opnieuw en levert kwaliteitsvol werk af.
  • Je krijgt energie van mensen helpen. Je empathische vermogen en je expertise wend je aan om de verzekerde met raad en daad bij te staan.
  • Nauwkeurig en zorgvuldig werken zijn jouw tweede natuur.
  • Ervaring als klantendienstmedewerker kan je helpen in deze rol.
  • In team werken op kantoor of zelfstandig thuis? Je combineert het moeiteloos

Bij ons zit je goed

  • Een boeiende functie bij de meest innovatieve verzekeringsmakelaar in België.
  • Een enthousiast team dat je met open armen zal ontvangen en waar je op basis van je talenten zal worden ingezet.
  • Een dynamische werksfeer met ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen.
  • We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden.
  • We hechten belang aan een goede work-life balans en daarom bieden we flexibele werktijden en de gelegenheid tot 50% thuiswerk.
  • Daarenboven kan je rekenen op een aantrekkelijk verloningspakket inclusief extralegale voordelen en een sociaal plan.

Interesse?
Surf snel naar en
solliciteer online
Herken je jezelf niet helemaal in de bovenstaande beschrijving? Geen zorgen,
bel
met Emilly Van Schoors op , zodat jullie samen kunnen bekijken of deze rol
je volgende droombaan
is.

  • Lees meer over onze inzet voor een inclusieve werkomgeving.
  • Ontdek hoe jij mee kleur kan geven aan verzekeringen.

Lees onze verhalen

  • Tieneke krijgt als libero het vertrouwen van collega's, en dat is goud waard
  • Sabah is altijd in het zwart gekleed, maar haar enthousiasme kleurt je dag
  • Wim stopt nooit met praten, maar is een en al oor voor wat onze collega's nodig hebben

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht