Als HR Payroll & Admin advisor focus je op een warm contact, de payroll, personeelsadministratie en rapportering. Samen met je collega’s en ons sociaal secretariaat zorg je voor een correcte loonverwerking van zo’n 350 medewerkers. Het beheren van personeelsgegevens in onze HR-tools en je kennis van sociaal- en arbeidsrecht maken jou een betrouwbare gesprekspartner binnen het team en binnen de verschillende afdelingen waar je verantwoordelijk voor bent.
Je werkt in een hecht HR-team van 8 collega’s dat elke dag samen bouwt aan een warme en dynamische werkplek.
Jouw verantwoordelijkheden
Wie zoeken we?
Je bent analytisch, nauwkeurig en discreet, met sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden. Als teamspeler werk je warm en respectvol samen en blijf je kalm onder deadlines.
Je hebt minstens 5 jaar payrollervaring, bij voorkeur met AFAS en ProTime, en beschikt over een goede kennis van de Belgische sociale wetgeving. Ervaring met financiële rapportering is een pluspunt.