Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Wij zijn een jong en zeer enthousiast notariskantoor. Er wordt veel belang gehecht aan kwaliteit van het werk en vriendelijkheid naar het cliënteel en tussen het team. Samen zorgen we voor een aangename werksfeer, waar er ruimte is voor plezier en gelach.
Check zeker eens onze website www.notvos.be


Jobomschrijving

Je rol In de rol van administratief medewerker:

  • ben je de stem en het gezicht van ons kantoor:
  • Je ontvangt de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoordt binnenkomende telefonische oproepen vlot en professioneel.
  • Je fungeert als contactpersoon voor de leveranciers van bureaumateriaal en dranken.
  • Je controleert de aktezalen voor je naar huis gaat ’s avonds en maakt ze klaar om er de volgende dag nieuwe cliënten te kunnen ontvangen (bloemen, drank, papier, brochures, enz.).
  • bied je administratieve ondersteuning aan je collega’s en aan de notarissen:
  • Je identificeert nieuwe cliënten en creëert hun dossiers digitaal (inlezen van ID-kaarten en bewaren van identiteitsgegevens in de dossiersoftware).
  • Je plant afspraken in voor de notarissen en de juristen.
  • Je behandelt inkomende en uitgaande post.
  • Je volgt de centrale mailbox van het kantoor op.
  • Je start nieuwe dossiers op.
  • Je klasseert en archiveert afgesloten dossiers.
Zodra je volledig operationeel bent, krijg je de kans om nieuwe kennis op te doen bv. door een deel van de post-akte taken over te nemen. Je profiel
  • Idealiter heb je een opleiding als onthaalmedewerker of als management assistant gevolgd.
  • Je hebt ervaring als receptioniste in een juridische sector of je wenst het notariaat te ontdekken. Wij zullen sowieso ons uiterste best doen om van je ervaring samen een succes te maken.
  • Je kan goed overweg met de courante informaticatoepassingen (Microsoft Office) en bent bereid om nieuwe toepassingen aan te leren.
  • Je hebt een goede kennis van het Frans.
  • Je bent matuur en discreet.
  • Je hebt een open, vriendelijke en klantgerichte persoonlijkheid.
  • Je bent een teamplayer en houdt van het contact met klanten.
  • Notie van boekhouding en gevoel voor cijfers is zeker een pluspunt
Wij bieden
  • een voltijds contract van onbepaalde duur, 37,5u te presteren in 4,5 dagen of over een te komen uurrooster
  • een correct loon in overeenstemming met je ervaring en verantwoordelijkheden
  • talrijke voordelen eigen aan de sector en aan het kantoor: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan, verzekering inkomensverlies, eindejaarspremie, CAO-premie, verplaatsingsonkosten en ecocheques
  • een aangename werkomgeving, voorzien van alle tools om in de beste omstandigheden te kunnen werken
  • diverse opleidingsmogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • een flexibel en gezinsvriendelijk arbeidsregime rekening houdend met de goede werking van het kantoor
  • regelmatige groepsactiviteiten : team building, sportactiviteiten, lunches, …

Jouw profiel



  • Idealiter heb je een opleiding als onthaalmedewerker of als management assistant gevolgd.
  • Je hebt ervaring als receptioniste in een juridische sector of je wenst het notariaat te ontdekken. Wij zullen sowieso ons uiterste best doen om van je ervaring samen een succes te maken.
  • Je kan goed overweg met de courante informaticatoepassingen (Microsoft Office) en bent bereid om nieuwe toepassingen aan te leren.
  • Je hebt een goede kennis van het Frans.
  • Je bent matuur en discreet.
  • Je hebt een open, vriendelijke en klantgerichte persoonlijkheid.
  • Je bent een teamplayer en houdt van het contact met klanten.
  • Notie van boekhouding en gevoel voor cijfers is zeker een pluspunt




Aanbod

.

Solliciteren