Voor ons innovatief logistiek belevings- en demonstratiecentrum LogiVille – een business unit van VIL vzw – zoeken wij een enthousiaste en ondernemende medewerker als eerste aanspreekpunt voor ondernemers die interesse tonen in onze activiteiten.
Je begeleidt hen van aanvraag tot boeking, stelt offertes op en zorgt voor een vlotte opvolging. Daarbij speel je actief in op commerciële opportuniteiten en denk je mee over hoe we extra waarde kunnen bieden – en verkopen.
Jouw verantwoordelijkheden
- Verwerken van binnenkomende boekingsaanvragen (rondleidingen, vergaderzalen, events, catering, opleidingen, etc.).
- Front office richting klanten en bezoekers.
- Opstellen en opvolgen van offertes.
- Actief klantcontact onderhouden via mail en telefoon, met focus op klanttevredenheid en upselling.
- Beheren van de planning van ruimtes.
- Signaleren van nieuwigheden in het aanbod bij bestaande en nieuwe klanten.
- Beheren en actualiseren van de CRM-database met klantgegevens en offerte historiek.
- Opvolgen van de KPI’s met betrekking tot het aantal unieke bedrijven enerzijds en het aantal personen anderzijds.
- Ondersteuning bij events en communicatie campagnes.
Jouw troeven
- Klantgericht en commercieel ingesteld.
- Nauwkeurig in administratie en communicatie.
- In staat om behoeften van klanten te detecteren en daarop in te spelen.
- Vertrouwd met tools zoals CRM-database en MS Office.
- Teamplayer die ook zelfstandig kan werken.
- Minstens tweetalig (Nederlands, Engels); kennis van het Frans is een bonus.
Ons aanbod
- Voltijds arbeidscontract voor onbepaalde duur.
- Afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid in een creatieve en dynamische werkomgeving.
- Een competitieve verloning met een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen. (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering,…)
- Mogelijkheid tot telewerk tijdens de vakantieperiodes.
Klaar om bij ons aan de slag te gaan?
Stuur je motivatiebrief en cv. naar paul.vannuffel@vil.be.
Discretie en snelle opvolging verzekerd.
Solliciteren