Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker verzekeringen/dossierbeheerder


Functie

Ons onafhankelijk verzekeringskantoor is op zoek naar een enthousiaste productiebediende met enige ervaring.

Je zal werken op de productieafdeling van een steeds groeiend verzekeringskantoor met momenteel 6 medewerkers in dienst. Wij adviseren vooral particulieren, zelfstandigen en KMO's.

  • Je staat dagelijks in contact met klanten zowel op kantoor alsook via mail en telefonisch.
  • Je zoekt de juiste producten voor onze klanten afhankelijk van hun noden en wensen.
  • Je kan in begrijpbare taal de verzekeringsvragen van de klanten beantwoorden.
  • Je vergelijkt offertes voor verschillende takken bij verschillende maatschappijen en bespreekt deze met de klant.
  • Je stelt offertes en polissen op.
  • Je verwerkt de klantengegevens en polissen in ons beheerspakket BRIO.
  • Je beheert actief je eigen dossiers.
  • Koude prospectie is niet de bedoeling.

Je krijgt veel zelfstandigheid bij het uitvoeren van je job, maar kan complexere zaken steeds afstemmen met collega’s en de zaakvoerder. Je rapporteert aan de zaakvoerder.


Ref/ Servicepunt Bsrit

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma of vergelijkbaar met ervaring.

  • Je bent in het bezit van een PCP-attest. Zo niet, zorgen wij voor de nodige opleiding.

  • Je hebt een uitgebreide kennis van de verzekeringen BOAR.

  • Je hebt minstens een eerste ervaring in de sector.

  • Een eerste ervaring met het beheerpakket BRIO is een pluspunt.

  • Je hebt een degelijke kennis van Word en noties van Excel.

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.

  • Je kan zelfstandig, nauwkeurig en proactief werken.

  • Je kan vlot communiceren met klanten en kan onderhandelen met verzekeringsmaatschappijen.

  • Je bent stressbestendig.

  • De vraag van verzekerden of derden analyseren (schademelding, pensioenvereffening, ...) en een aangepaste dienstverlening voorstellen
  • De klant informeren over de afhandeling van zijn dossier en hem adviseren over te ondernemen stappen (expertise, neerleggen van een klacht, ...)
  • Gegevens registreren in het bestand van de verzekerde of derde (onderschrijving, schadeaangifte, ...) en hen de contract- of bewijsstukken bezorgen
  • Verzekeringscontracten of clausules opstellen op basis van te dekken risico's of gebeurtenissen (ongeval, ...) en voor akkoord bezorgen

Aanbod

  • In ruil voor jouw inzet krijg je een vast contract met een mooie verloning aangevuld met verschillende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en groepsverzekering.

  • Wij bieden u een voltijdse tewerkstelling (37,5u werkweek) met daguren (9to5 job). Een 4/5de of parttime betrekking is tevens bespreekbaar.

  • Het permanente contact met verschillende maatschappijen en klanten maakt de job afwisselend en houdt je op de hoogte van alles wat er in de branche leeft.

  • Doorheen het jaar is er de mogelijkheid om opleidingen te volgen.

  • Je komt terecht in een toegewijd team waarbij hulpvaardigheid t.o.v. klanten maar ook onder de collega’s hoog in het vaandel wordt gedragen.

  • Er is geen commerciële druk (geen te behalen targets) maar enige commerciële feeling is natuurlijk welkom.

  • Je zal werken in een klein team in huiselijke sfeer in een mooi herenhuis.

  • Het kantoor is gelegen vlakbij het stadspark en centrum van Sint-Niklaas.

  • Parking wordt voorzien op 100m van het kantoor.

  • Mogelijkheid om direct te starten!

  • uren af te spreken

Solliciteren

Filip Verstraeten
0475305865
zak.verstraeten@hotmail.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht