Functieomschrijving :
Je maakt deel uit van een jong dynamisch team van ervaren medewerkers. Tot je takenpakket behoort onder meer het volgende:
- het verzamelen en verwerken van alle boekhoudstukken van diverse klanten, waaronder aankoop- en verkoopfacturen, financiële verrichtingen, diverse verrichtingen, …;
- het opvragen van ontbrekende boekhoudstukken waardoor de boekhouding steeds up-to-date is ;
- het voorbereiden van BTW-aangiftes, intracommunautaire opgaves en BTW-listings;
- het voorbereiden van tussentijdse rapporten en jaarafsluitingen (interne jaarrekening), evenals het voorbereiden van verslagen en jaarrekeningen NBB;
- voorbereiden van fiscale aangiftes (vennootschapsbelasting en personenbelasting).
Profiel en ervaring:
- bachelor bedrijfsmanagement – afstudeerrichting accountancy-fiscaliteit of graduaat accounting administration;
- ervaring is niet vereist maar wel een pluspunt;
- stressbestendig, verantwoordelijkheidszin en een teamplayer;
- passie voor cijfers en honger naar kennis;
- klantgericht;
- nauwkeurig;
- kennis van Microsoft Office toepassingen;
- communicatief in je relatie met klanten en collega’s;
- noties van het Frans en het Engels.
Ons aanbod:
- een informele werksfeer met gedreven en enthousiaste collega’s aangevuld met een ondernemende en dynamische werkomgeving;
- ons kantoor is vlot bereikbaar en heeft voldoende parkeergelegenheid;
- reële doorgroeimogelijkheden in functie van uw inzet en resultaten;
- een uitgebreid opleidingsaanbod;
- begeleiding bij ambities ITAA;
- een contract onbepaalde duur;
- een marktconform salarispakket;
- extralegale voordelen (maaltijdcheques, kosten eigen aan de werkgever, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, firmawagen met tankkaart).
Solliciteren