Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



Aankoper #VanHool


Functie

We zijn een familiebedrijf dat reeds 70 jaar bestaat en gevestigd is in Mechelen.

We zijn gespecialiseerd in het realiseren en/of het onderhouden van sanitaire installaties en brandbestrijdingsinstallaties voor zowel openbare besturen als voor private opdrachtgevers.

Van Hoey telt zo'n 25 medewerkers en is vooral actief in de zorgsector, kantoorgebouwen en overheidsopdrachten.

We zijn op zoek naar een boekhouder/aankoper.

Jouw gevarieerd takenpakket:

  • je leest lastenboeken en selecteert de juiste leveranciers voor het uitsturen van prijsvragen
  • je maakt offertes op of doet voorbereidend werk voor het opstellen van een offerte
  • je bent verantwoordelijk voor de bestellingen en volgt het volledige proces
  • je werkt nauw samen met de projectleider van bij de aanvang van het project tot bij de oplevering
  • De procedures voor het aankoopbeleid van de onderneming uitwerken of aanpassen
  • Een standaardlastenboek, een standaardcontract, een referentiecatalogus, ... uitwerken
    Technische ondersteuning bieden aan de aankoopdienst
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Het strategisch beleid van een organisatie bepalen of helpen bepalen (investeringen, uitrustingen, specialisatie, ...)
  • Toezicht houden op de selectie van leveranciers en het toewijzen van opdrachten
  • De modaliteiten voor de opvolging van de leveranciers zodanig opstellen dat ontwikkeltrajecten kunnen worden voorgesteld

Aanbod

- Gedurende ongeveer 2 jaar krijg je ondersteuning om het takenpakket onder de knie te krijgen

- een fulltime job met werkgarantie

- een markt conforme verloning met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques

- je hebt 20 vakantiedagen en 12 rustdagen bouw

- je hebt een groepsverzekering en extra vakantiedagen in functie van de anciënniteit

Solliciteren

Karen Provoost
015450600
jobs@vanhoey.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht