Job 5 van 20


Report this listing

Solliciteren



Office administratief assistent


Van Havermaet is al 80 jaar dé referentie op vlak van gespecialiseerde dienstverlening aan zowel bedrijven als de ondernemers en families achter de bedrijven. Vanuit onze kantoren in Hasselt, nWesterlo, Lommel & Leuven adviseren meer dan 300 gedreven maeten onze klanten op financieel, fiscaal, juridisch, strategisch en bedrijfseconomisch vlak.


Voor ons gloednieuw kantoor te Leuven zoeken we een:


Administratief medewerker boekhouding met office management skills!


Functie


Ben jij een administratief talent met een sterke interesse in boekhouding en financiële processen? Houd je van een gestructureerde werkomgeving en ben je gemotiveerd om bij te dragen aan de efficiëntie van ons team? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Als Administratief Medewerker Boekhouding ben jij een essentiële schakel in onze organisatie. Je zorgt ervoor dat onze administratieve en boekhoudkundige processen soepel verlopen, zowel voor je collega’s als voor onze klanten.


Jouw takenpakket is gevarieerd en uitdagend:


Administratieve en boekhoudkundige ondersteuning

  • Je bereidt facturen voor en zorgt voor een tijdige verzending naar klanten.
  • Je verwerkt inkomende facturen en voert deze nauwkeurig in ons boekhoudsysteem in.
  • Je dient btw- en VennB-aangiftes in en zorgt ervoor dat deadlines worden gehaald.
  • Je houdt toezicht op loonbrieven en bedrijfsvoorheffing en ondersteunt bij jaarafsluitingen.
  • Je maakt verslagen van vergaderingen en zorgt voor de opvolging van actiepunten.


Klantencontact en dossierbeheer

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als via e-mail, en behandelt vragen over hun dossiers.
  • Je coördineert en beheert de overdracht van klantendossiers en zorgt voor een overzichtelijke documentatie.
  • Je houdt het overzicht over de voortgang van klantendossiers en communiceert tijdig met betrokken partijen.
  • Algemene kantoorondersteuning

    • Je zorgt voor een gestructureerde kantoororganisatie, inclusief de coördinatie van schoonmaakdiensten en toegang tot kantoorbenodigdheden.
    • Je ondersteunt bij de organisatie van interne en externe zakelijke evenementen en seminaries.


    Onze maetstaf

    • Je hebt bij voorkeur een Bachelor opleiding, bij voorkeur in een boekhoudkundige of financiële richting.
    • Je hebt ervaring in administratie; basis kennis van boekhouding is een vereiste.
    • Je bent klantgericht, vriendelijk en beschikt over sterk organisatorisch talent.
    • Multitasking is voor jou vanzelfsprekend en je behoudt overzicht in een drukke omgeving.
    • Je communiceert helder en werkt graag in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is.


    Ons aanbod

    • Een afwisselend takenpakket bij één van de belangrijkste onafhankelijke spelers in het domein van adviesverlening.
    • De nodige kansen om je professioneel te ontwikkelen door een uniek en uitgebreid opleidingsaanbod en dagelijkse samenwerking met collega-experts.
    • Een flexibel verloningsbeleid, afgestemd op jouw noden.
    • Een familiale en collegiale organisatiecultuur waar initiatief en innovatie worden gewaardeerd.
    • Een aangename, moderne en filevrije werkomgeving met aandacht voor een gezonde werk-privébalans.


    Kortom, wij bieden “maetwerk”!

    Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging? Solliciteer dan vandaag nog en word onze administratieve en boekhoudkundige steunpilaar!


    Voor vragen kan u terecht bij Jessie Van de Vel : jessie.vandevel@vanhavermaet.be +32 11 14 06 99 – Van Havermaet, Diepenbekerweg 65, 3500 Hasselt.

    Solliciteren

    Meer banen van je zoekopdracht