Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Medical Management Assistent


Functie

* Je onthaalt de patiënten op de polikliniek op een vriendelijke en professionele manier

* Je beantwoordt en trieert de interne en externe telefonie van de artsen en zorgt voor een correcte opvolging hiervan

* Je beheert het elektronisch afsprakensysteem van de raadpleging en boekt de ingrepen in op de operatieplanning. Je bestelt het nodige materiaal en zorgt voor een correcte informatiedoorstroom tussen het operatiekwartier en de medische firma's

* Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de artsen

* Je inormeert de patiënten over de ingrepen en het verloop van de opname en volgt de preoperatieve oppuntstelling mee op

* Je bent bereid actief mee te werken aan een verdere optimalisatie van de organisatie van de polikliniek zodat de dienst zich verder kan profileren

Jouw profiel

* Je hebt een bachelordiploma medical management assistent of gelijkwaardig

* Je hebt voldoende kennis van de medische terminologie

* Je hebt een goede kennis van de courante IT-toepassingen, kennis van medische software (C2M, Chipsoft) is een meerwaarde

* Je bent Nederlandstalig en spreekt daarnaast vlot Frans en Engels

* Je bent ondernemend en sterk in organisatie en planning, je kan zelfstandig werken

* Je bent zorgzaam en empathisch.

* Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden

* Je bent punctueel en hebt een grote verantwoordelijkheidzin

  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • Verslagen van operaties of medische handelingen invoeren en de lay-out verzorgen
    De verslagen doorsturen naar personen met zorgbehoefte, artsen, ...
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • Documentatiemateriaal voorzien, beheren en actueel houden

Aanbod

* Verloning volgens IFIC barema 12

* Hospitalisatieverzekering

* Maatijdcheques

* Werkregime bespreekbaar (minimum 80%)

* Onmiddellijke indiensttreding

Solliciteren

Verbert Ans
03/760.23.53
ans.verbert@vitaz.be

Solliciteren