Contract: Voltijds
Salaris: 2.700 - 3.400 bruto pm
Firmawagen: Ja
Werkervaring: Medior, 3-7 jaar ervaring in IT-Support
Regio: Antwerpen-Zuid
Taalkennis: Nederlands,, Engels (Frans zou super zijn)
Werkomgeving: Deels thuiswerk mogelijk na inwerkperiode. Wachtdienstregeling
Over de Functie
Als helpdeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde vragen en problemen. Je ondersteunt eindgebruikers met het oplossen van technische vraagstukken, variërend van hardware problemen tot complexere applicatie-issues. Met jouw gedegen kennis van ITIL-processen zorg je ervoor dat aanvragen en incidenten effectief worden geïdentificeerd, geanalyseerd, en opgelost volgens de gestandaardiseerde ITIL-methodologie. Daarnaast heb je een focus op security awareness waarbij je helpt in het voorkomen van beveiligingsincidenten.
Jouw Taken & Verantwoordelijkheden
- Verlenen van eerstelijns ondersteuning voor eindgebruikers via telefoon, e-mail en ticketsysteem.
- Diagnoses stellen en oplossen van hardware- en softwareproblemen.
- Ondersteunen bij applicatieproblemen en zorgen voor adequate oplossingen of escalaties.
- Toepassen van ITIL-processen om serviceverzoeken, incidenten, en wijzigingen te beheren.
- Proactief meedenken over security awareness en het naleven van beveiligingsmaatregelen.
- Documenteren van oplossingen en procedures voor toekomstig gebruik en kennisdeling.
- Onderhouden van goede communicatie met gebruikers en zorgen voor tijdige terugkoppeling.
- Samenwerken met de IT-teams om problemen op te lossen en processen te verbeteren.
Jouw profiel
- Minimaal 3 jaar ervaring in een helpdesk- of servicedeskfunctie.
- Aantoonbare kennis van ITIL en ervaring met het toepassen van ITIL-processen.
- Basiskennis van IT-security en bewustzijn van beveiligingsrisico’s.
- Ervaring met applicatieondersteuning en het oplossen van gebruikersproblemen in diverse applicaties.
- Probleemoplossend vermogen en een klantgerichte instelling.
- Teamspeler, maar ook in staat om zelfstandig te werken.
- Ervaring met ITSM-tools (bv. ServiceNow, Topdesk, 4me, …) is noodzakelijk.
- Affiniteit met applicatie development
- Ervaring met ITSM-tools
- ITIL werken
- MS office: Excel, PowerPoint, Word, Outlook,…
- Aantoonbare kennis van servers, systeemsoftware en netwerken
- Aantoonbare ervaring met 1st line support voor hardware werkstations en randapparatuur (desktops, laptops, printers, etc)
Solliciteren