Functie Kenmerken
Firmawagen: Ja
Taalkennis: Nederlands, Frans en Engels
Werkervaring: 5-10 jaar ervaring in 3rd line support
Werkomgeving: Deels thuiswerk mogelijk na inwerkperiode
Over de Functie
- Je bent verantwoordelijk voor de 3e lijns support van de klanten.
- Dit kan zowel voor klantopdrachten zijn als voor klanten die ze op afstand via de interne servicedesk helpen.
- Je bent altijd op zoek naar nieuwe producten en technologieën.
- Je adviseert hun klanten over technische vragen en brieft de 1e en 2e lijns medewerkers.
- Je fungeert als zelfstandig consultant voor de klanten.
- Je volgt cursussen en ontwikkelt je tot een echte expert in je vakgebied.
- Je krijgt energie van het helpen van anderen en het oplossen van problemen.
- Je rapporteert aan de coördinator.
Jouw Profiel
- 5-10 jaar ervaring in 3rd line support en/of system engineering
- Kennis van Windows Client & Server OS
- Active Directory, Exchange, Office 365, Microsoft 365
- Security (Defender, SEP, Trendmicro)
- Storage (SAN), Cloud (Azure)
- Microsoft Hyper-V, Windows Clustering
- Nederlands, Frans en Engels
Interesse?
Wij zijn benieuwd naar jouw vaardigheden en motivatie voor deze uitdagende functie. Solliciteer nu en wie weet drinken we binnenkort samen een digitale kop koffie om kennis te maken.
Solliciteren