Allround Administratief medewerk(st)er met drive
Je komt terecht in een team van 5 collega's en staat in voor allerlei administratieve taken.
Je staat in voor
- algemene administratie
- kantoormanagement: jaar- en onderhoudscontracten bekijken, bestellen kantoormateriaal,...
- beheer sociale media: je beheert de Instagram-, LinkedIn-, en de interne en externe Facebookpagina.
- administratieve hulp op de boekhouding
Jouw profiel
- Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma
- Je kan een stabiele werkervaring voorleggen
- Je bent positief ingesteld
- Je bent een teamplayer, dynamisch en oplossingsgericht
- Je hebt 'veel goesting' om te werken en vindt het leuk om zowel uitdagende taken als uitvoerendere taken aan te pakken
- Je neemt graag initiatief
- Je denkt graag mee met jouw werkgever
- Kennis Frans is een troef maar geen must
Aanbod
- Een uitdagende functie binnen een stabiele en steeds groeiende onderneming
- Een financieel gezond bedrijf met een vlakke organisatie structuur met korte rapporteringslijnen, behorend tot een grote internationale groep
- Een competitief salarispakket met extra legale voordelen
- Een leuk en modern hoofdkantoor
- Tenslotte organiseert onze klant regelmatig (sport)activiteiten na het werk, wat je de gelegenheid geeft om je collega's in een andere sfeer beter te leren kennen
- Een voltijdse functie: 40 u/w: 8-17 uur. Vroeger opstarten kan
- Via het cafetariaplan kan je 5 extra dagen verlof aankopen via een brutoloonruil.
Solliciteren