Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Administratief onthaalmedewerker


Functie

Trevi nv is sinds 1992 gedreven om zijn steentje bij te dragen aan een beter leefmilieu door de beste oplossing te bieden aan het milieuprobleem van zijn klanten. Met een ervaren team van 200 medewerkers helpen wij onze partners hun activiteiten duurzamer te maken.

Water- en luchtzuivering, mestverwerking, zonnepanelen en biogasinstallaties behoren tot onze specialiteiten .

We realiseren projecten met een positieve milieu-impact en willen daarnaast ook een duurzame werkgever zijn. We doen dit door een omgeving te creëren waar iedereen zichzelf kan zijn en zich verder kan ontplooien.

Wil jij terechtkomen in een organisatie die streeft naar innovatie, continue verbetering en daarnaast ook nog eens een warme werkgever is? Lees dan vooral verder!

Jobomschrijving

We zijn op zoek naar een polyvalent medewerker die de stem & het gezicht kan zijn van onze organisatie en tegelijk sterk is in nauwkeurige administratie. Je krijgt een boeiend takenpakket waarbij het onthaal centraal staat. Je staat in voor een klantvriendelijk onthaal van bezoekers & leveranciers en bent vaak het eerste aanspreekpunt van de collega’s. Je behandelt inkomende mails, telefoons en beantwoordt de vragen van klanten. Je neemt ook enkele administratieve taken op jou, zoals: postverdeling, scannen van de aankoopfacturen, input/controle van administratieve gegevens, klantenadministratie en allround administratieve taken.

Jouw profiel

· Je bent minstens in het bezit van een secundair diploma, aangevuld met een stabiele ervaring als administratief bediende. Kennis van aankoop- en verkoopfacturatie is een pluspunt.

· Je werkt graag zelfstandig, nauwkeurig, hebt zin voor initiatief en bent collegiaal.

· Je communiceert op een joviale, klantvriendelijke manier.

· Je spreekt vlot Nederlands en een mondje Frans en Engels.

· Je kan vlot overweg met MS Office.

  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

· Bij Trevi kom je terecht in een duurzaam en groeiend bedrijf met een aangename werksfeer.

· We voorzien een vast contract met minimaal 60% tewerkstelling en vragen om donderdag- en vrijdagnamiddag zeker te willen werken.

· Marktconform salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, ecocheques, smartphone (abonnement) en de mogelijkheid om een fiets te leasen.

· Ondersteuning vanaf de eerste dag en begeleiding door ervaren collega’s.

· Mogelijkheden om zowel interne als externe opleidingen mee te volgen.

· 12 ADV-dagen (op voltijdse basis) voor een goede werk-privébalans.

· Gelegenheid om deel te nemen aan leuke activiteiten: marathon van Gent, sport tijdens pauzes, teambuilding, after work, personeelsfeest, nieuwjaarsdrink,...

Solliciteren