Job 7 van 7


Report this listing

Solliciteren



Call Agent - Bankensector


Functie

Hey jij! Ben je op zoek naar een rol met verantwoordelijkheid, doorgroeimogelijkheden én dicht bij huis?

En heb je altijd al gedroomd van een carrière in de bancaire sector waarin je klanten kan verder als hun eerste aanspreekpunt ? Dan ben jij aan het juiste adres!

Tobania is op zoek naar een gedreven Call Agent voor één van de grootbanken in België. Specifiek binnen het domein van Internetbankieren.

Functieomschrijving:

  • Verlenen van telefonische ondersteuning aan klanten die problemen ervaren met de internetbankier- en mobiele app-tools van de bank.
  • Professioneel en hulpvaardig informeren van klanten in zowel het Nederlands als het Frans.
  • Actief betrekken van tweedelijnssupport collega's indien nodig.
  • Ondersteuning bieden aan kantoren en slachtoffers van phishing met advies en praktische hulp.
  • Domein: Bankieren/Digital Channels/Customer Service.

Jouw profiel

Wie zoeken we?

  • Diploma secundair onderwijs
  • Tweetaligheid: uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in Nederlands en Frans.
  • Domeinkennis van Bankieren, Digital Channels en Customer Service is een plus, maar geen must!
  • Flexibele werkuren: Opstarten tussen 8u30 – 12u & afsluiten tussen 17u – 20u30 van maandag tot en met vrijdag. 1x per maand één halve dag op zaterdag in overuren.
  • Communicatief sterk en probleem oplossende mindset.
  • Gemotiveerd, hands-on mentaliteit en teamspeler.
  • Klantgericht, nauwkeurig en zelfverzekerd, vooral in telefonisch klantcontact.
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)

Aanbod

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie in een dynamische omgeving binnen de banksector.
  • De kans om jezelf te ontwikkelen en bij te dragen aan de groei één van de grootbanken in België.
  • Een contract van onbepaalde duur en een salaris pakket aangevuld met een reeks extralegale voordelen: 12 extra vakantiedagen (32 in totaal!), GSM plus abonnement, Telewerk na inloopperiode, maaltijd- en ecocheques, een netto-onkostenvergoeding, Eindejaarspremie, een groeps- en internationale hospitalisatieverzekering (hospicare & ambucare), een mobiliteitsbudget (huur, hypothecaire lening, fiets leasing, openbaar vervoer of uitbetaling van budget), Optie bedrijfswagen na 6 maanden
  • Een hecht team van collega’s dat ervoor zorgt dat je je hier meteen thuis voelt en dat je ondersteunt en begeleidt in de verdere uitbouw van je carrière. Wij zijn jouw Wigman voor de volgende stappen in jouw carrière.
  • De mogelijkheid om je eigen talenten verder te ontwikkelen door on-the-job training, en coaching en via onze eigen Learning Academy.
  • Leuke events en Friday Drinks!

Dus... Tobania, wie is dat ook alweer?

Tobania, als trotse lid van Sopra Steria Benelux, staat bekend als een dynamisch en innovatief consultancybedrijf dat continu groeit. In samenwerking met Sopra Steria vormen we een krachtig team, met de overtuiging dat we de wereld vormgeven door wie we zijn, wat we doen en het verschil dat we maken.

Wat ons uniek maakt? Gezamenlijk bieden we digitale diensten en innovatieve oplossingen op grote schaal door de krachten te bundelen van meer dan 4000 Benelux collega's ondersteund door een internationale groep van +55 000 collega's.

Ben jij op zoek naar een toekomstbestendige werkgever met onbeperkte groei- en carrièremogelijkheden, zowel nationaal als internationaal? Aarzel niet om contact met ons op te nemen! Wij kijken ernaar uit om kennis met je te maken en samen de toekomst tegemoet te gaan!

Solliciteren

Evelien Peeters
evelien.peeters@tobania.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht