Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Marketing & Administratie


Functie

toManage levert advies en ondersteuning aan KMO’s rond efficiënter werken, het selecteren van de juiste software oplossingen en het optimaal inzetten hiervan. We werken met een team van 10 consultants bij verschillende bedrijven om de werking door te lichten, advies te geven over de beste aanpak en deze adviezen ook om te zetten in de praktijk.

Meer info kan je vinden op www.toManage.eu.

Marketing is zeer belangrijk voor onze organisatie. Met veel zichtbaarheid online, de juiste content en interessante webinars overtuigen we potentiële klanten en halen we onze nieuwe projecten binnen.

Om deze marketing activiteiten verder te professionaliseren en versterken zijn we vandaag op zoek naar een part-time Medewerker Marketing & Administratie (19 uur) .

Verantwoordelijkheden

  • Je werkt samen met de zaakvoerder aan de algemene marketingstrategie. Je zoekt nieuwe manieren om marketing optimaal in te zetten, je lanceert vernieuwende concepten en je werkt continu aan verbetering
  • Je bent verantwoordelijk voor het bedenken, creëren en plaatsen van campagnes op LinkedIn (primair), Instagram & Facebook (secundair), Google Mijn Bedrijf, YouTube en TikTok (tertiair)
  • Je schrijft en optimaliseert teksten en maakt het nodige grafische materiaal met bv. Canva
  • Je maakt gebruik van automatiseringstools die jouw job en de kwaliteit van wat wanneer geplaatst wordt optimaliseren; je blijft bij op vlak van nieuwe tools en oplossing (zoals AI) die verder bijdragen aan deze optimalisatie
  • Je assisteert bij video creatie en neemt de editing voor sociale media voor je rekening
  • Je beheert de platformen voor nieuwsbrieven en automatische e-mail opvolging, de inschrijvingen, de communicatie naar deelnemers (inclusief de inhoudelijke opmaak en optimalisatie van de content)
  • Je volgt reacties en interacties op social media op en helpt de zaakvoerder bij de opvolging
  • Je beheert en configureert mee de organisatie van de webinars, e-books, het opvolgen van geconverteerde leads & prospecten, de website, …

Daarnaast verwachten we ook ondersteuning op vlak van:

  • Opvolgen van leads, prospecten en klanten (telefonisch, via e-mail en linkedin), inclusief beheer van de CRM oplossing
  • Algemene administratieve taken
  • De inhoud van een website beheren
  • De communicatie voorbereiden (inhoud verzamelen, evalueren, selecteren, opstellen, ...)
  • Schriftelijke communicatiedragers opstellen: Nieuwsbrief, e-nieuwsbrief (mailings)
  • De kwaliteit van de verspreide informatie controleren
  • Communicatiedragers ontwikkelen: Beeldmateriaal (tekeningen, logo's, grafisch charter, ...)
  • Communicatiedragers ontwikkelen: Sociale mediaprofielen
  • Sociale media-toepassingen inzetten in professionele processen
  • De logistieke uitvoering van communicatieacties, -producten en -dragers plannen (verspreiding, expositie, distributie, …)
  • Schriftelijke, visuele of audiovisuele communicatieproducten uitwerken
  • Publicrelationsacties, informatieverspreiding en promotieacties opzetten

Aanbod

  • Een gezellige werkomgeving in onze vaste co-working locatie in Lier (minstens 1 dag per week), waar je in contact komt met eigen collega’s én andere ondernemende mensen
  • Mogelijkheid tot thuiswerk (tot 1,5 dag per week)
  • Een marktconform loon, inclusief maaltijdvergoeding en andere voordelen
  • We bepalen samen op welke weekdagen je graag werkt - part-time regime (19 uur/week)
  • Mogelijkheid om door te groeien naar een meer commerciële functie en/of mee klanten begeleiden – op maat van jouw interesses

Solliciteren

Johan Huygh
0475 92 11 45
johan.huygh@tomanage.eu

Solliciteren