Waarom wij zeker zijn dat je na het lezen van deze vacature zal solliciteren en bij ons wil werken
· Supertoffe collega's waardoor je het jammer zal vinden dat de dag al voorbij is
· Fijne partners die je de nodige uitdagingen geven
· Innoverende, kwalitatieve merken en producten waar je 100% kan achter staan
· En het allerbeste is dat je voor dit alles nog betaald wordt en meer
Wat houdt de functie precies in?
Je zal ingezet worden als administratieve ondersteuning voor onze afdeling CSR & Product Development. Je zal samenwerken met jouw teamgenoten, maar ook in contact staan met andere interne en externe partijen.
Verwerken van orders in ons systeem, documenten opmaken en gegevens correct invoeren
Documenten en certificaten opvragen, testresultaten opvolgen en materialen registreren
Ondersteunen bij rapporteringen; data verzamelen, klantvragen voorbereiden
Opmetingen van kledij uitvoeren, ondersteunen bij fittings
Opvolgen van draagtesten en uitvoeren van wastesten
Klasseer- en opruimwerk, verzenden van pakketjes
Waarom willen wij jou als collega?
Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
Je redeneert logisch en stelt verbeteringen voor.
Je hebt een vlotte kennis van Nederlands en Engels; Frans beheers je goed schriftelijk, kennis van Duits is een pluspunt.
Je bent vlot met het Office-pakket (vooral excel) en kan goed overweg met ERP- en andere digitale systemen.
Je bent hands-on en pakt taken actief aan.
Je bent punctueel, correct en gestructureerd in je aanpak.
Je houdt overzicht over jouw taken en weet prioriteiten te stellen.
Textielkennis is geen vereiste, het nodige zal on the job geleerd worden.
Ons aanbod
· Een aantrekkelijk loon
· Maaltijdcheques bij opstart met een zichtwaarde van 7.50€
· Extralegale voordelen : groepsverzekering (pensioen, hospitalisatie en dental verzekering -voor het ganse gezin)
· Woon-werkvergoeding of fietsvergoeding
· 20 wettelijke vakantiedagen + vrije dag op je verjaardag + anciënniteitsdag na 1 jaar en dan 1 dag extra om de 5 jaar. Deze dagen zijn vrij op te nemen
· Een mooi uurrooster : ma tm dond : van 08h30 – 17h00 (incl 30 min pauze), vrijdag werken we tot 15u – 38h uren incl 3 ADV dagen
· Een mooi, duidelijk opleidingstraject en betaalde opleidingen als je ergens nood aan hebt
· Bereikbaar met openbaar vervoer
· Elk jaar enkele bedrijfsfeesten, teambuildings en afterwork drinks
Dienstverband: Voltijds, Vaste Jobs
Voordelen:
Taal:
Werklocatie: Fysiek