Job 3 van 6


Report this listing

Solliciteren



Aftersales Coordinator Benelux


After Sales Coordinator Benelux (m/v/x) | Bus & Coach


Waar ga je aan de slag?

Onze klant is een internationale businessgroep die zich richt op de sectoren personenvervoer, elektromobiliteit, elektronica, elektromotoren en -generatoren, connectiviteit en energie. De groep bestaat uit zeven merken met productieactiviteiten in 13 fabrieken verspreid over Spanje, Marokko, Brazilië, Mexico en Zuid-Afrika, naast een eigen R&D-centrum. Met een omzet van meer dan 433 miljoen euro per jaar (2020) is de groep commercieel aanwezig in meer dan 90 landen op vijf continenten. Het bedrijf werd opgericht in 1889 en is vandaag een gevestigde groep met meer dan 2.850 werknemers.

Voor de bus en touring car divisie van de groep zijn we op zoek naar een after sales coordinator.


What's in it for you?

Een belangrijke vraag! Met een duidelijk antwoord 🙂

Naast een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen, met uiteraard wagen, biedt onze klant een zeer aantrekkelijk salaris. Maar wat nog belangrijker is, is de mogelijkheid rond zelfontwikkeling en bijleren, rond groeien met het bedrijf, en de kans om thuis te werken in combinatie met ‘in the field’ bij klanten zijn.


Wat ga je doen?

Als after sales coordinator Benelux, ben je mee verantwoordelijk voor de premium service die onze klant garandeert in de markt. Hun klanten dienen ten allen tijde te kunnen vertrouwen op een solide after sales ondersteuning. Je hebt dan ook een brede verantwoordelijkheid op vlak van naverkoop en techniek, met focus op technische ondersteuning, technical training, administratieve ondersteuning en rapportage.


Helpdesk

  • Inkomende vragen snel en vakkundig verwerken binnen een gestelde termijn
  • Technische antwoorden zo opstellen dat deze de hulpvrager bijscholen

On-site assistentie

  • On-site assistentie verlenen bij issues die niet via de helpdesk kunnen worden opgelost. Je gaat ter plaatse bij de klanten om de vraag op te lossen in de hele Benelux

Training & opleiding

  • Technische training geven volgens opgestelde training kalender (training in de werkplaats bij klanten)
  • Training materiaal uitwerken/voorbereiden/actualiseren/verbeteren

Administratieve ondersteuning

  • Opvolgen en beoordelen van claims voor zowel garantie als onderhoudscontracten
  • Rentabiliteitsbewaking en controle van de claims

Rapportering

  • Rapportage aangaande claims, resultaten en technische issues


Wie ben jij?

  • Je hebt een solide technische kennis en bij voorkeur een bachelor in autotechnologie, elektronica of mechanica – dit diploma is geen must als de kennis en ervaring aanwezig is
  • Minimaal een eerste ervaring binnen naverkoop en/of techniek, bijvoorbeeld in claim handling, technische helpdesk, werkplaats, …
  • Je bent ambitieus om bij te leren en te groeien met het bedrijf
  • Je lost graag technische vragen op en deelt graag kennis met anderen
  • Je focust op tevreden klanten op de lange termijn
  • Vlot in Nederlands, Frans en Engels
  • Key words: flexibiliteit (in de twee richtingen), ondernemend, communicatief, service minded

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht