Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Purchase Coordinator - Food


Beschrijving

Onze klant in het Noorden van Antwerpen is een internationale speler in de import en distributie van fruit en groenten. Vanuit hun Belgische hoofdzetel werken ze dagelijks samen met telers over de hele wereld om retailers, groothandels en foodservicebedrijven te voorzien van de beste kwaliteit. Voor hun groeiend aankoopteam zijn we op zoek naar een Purchase Coordinator.


In deze rol ben je een cruciale schakel tussen leveranciers, aankopers, supply chain en sales. Jij zorgt ervoor dat bestellingen correct en tijdig verwerkt worden en dat alle informatie in de systemen klopt. Je volgt dagelijks leveringen op, stemt af met collega’s over kwaliteit, timing en verpakkingsvereisten en ondersteunt de aankoper in commerciële onderhandelingen en prijszetting. Zo draag je bij aan een soepel aankoopproces en garandeer je dat producten in perfecte staat bij de klant terechtkomen.


Een gemiddelde werkdag start vroeg, want je zit in het ritme van de internationale fruitketen. ’s Ochtends bekijk je welke leveringen aangekomen zijn en bereid je de dagelijkse meeting voor met alle betrokkenen. Je verwerkt bestellingen in het ERP-systeem, communiceert met leveranciers en bespreekt eventuele afwijkingen in kwaliteit of volumes. Daarnaast volg je klachten op, maak je simulaties in het systeem en ondersteun je bij de planning van toekomstige leveringen. Ook regelmatige afstemming met het team in Spanje maakt deel uit van je job. Kortom: een dynamische en veelzijdige functie waarin je snel moet schakelen, analytisch denken en commercieel gevoel combineren.


Profiel

  • Je hebt een bacheloropleiding (bv. KMO-management, handelswetenschappen, international business) of gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt bij voorkeur al ervaring in aankoopondersteuning, supply chain of een commerciële omgeving.
  • Je spreekt en schrijft vlot Engels; kennis van Spaans is een sterke plus.
  • Je houdt van een dynamische, seizoensgebonden sector en bent flexibel en stressbestendig.
  • Je communiceert vlot met interne en externe stakeholders en durft initiatief te nemen.


Aanbod

  • Een uitdagende rol in een internationale context waar elke dag anders is.
  • Een aantrekkelijk salaris, aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering en een flexibel cafetariaplan (met o.a. fietslease, extra verlofdagen, internetvergoeding).
  • 30 vakantiedagen + bijkomende recuperatie van feestdagen.
  • 1 dag thuiswerk per week mogelijk na inwerkperiode.
  • Doorgroeimogelijkheden richting purchaser of andere rollen binnen de organisatie.
  • Een collegiale, ondernemende en no-nonsense bedrijfscultuur waar drive en passie gewaardeerd worden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht