Functie
In deze uitdagende rol ben je de schakel tussen business, technologie en externe ICT partners. Je hebt twee belangrijke verantwoordelijkheden: als Application Owner voor alle applicaties die in onze winkels worden gebruikt en als ondersteunende kracht voor je Veritas-collega's in het hoofdkantoor en distributiecentrum.
Instore application owner
Als verantwoordelijke voor alle ICT-applicaties die in onze Veritas-winkels gebruikt worden (POS, Back Office, Omnichannel,...) analyseer je de huidige oplossingen en identificeer je verbeterpunten om processen efficiënter en klantgerichter te maken.
Je beheert projecten van planning tot implementatie, waarbij je zorgt voor tijdige en kwalitatieve oplevering en nazorg.
Je stimuleert de adoptie van nieuwe of gewijzigde systemen, applicaties en processen.
Je werkt hiervoor nauw samen met interne teams en externe partners om de ICT-oplossingen in onze winkels continu te verbeteren.
Je bent het eerste escalatie aanspreekpunt voor onze winkels en volgt de operationele issues op. Je waarborgt de beschikbaarheid en betrouwbaarheid van data in de systemen die jij beheert.
Je werkt nauw samen met de ERP Application Owner voor o.a. datacommunicatie tussen het ERP-systeem en de winkelapplicaties.
Support hoofdkantoor en distributiecentrum
Samen met een collega ben je mee het aanspreekpunt voor ICT-ondersteuning van het hoofdkantoor en distributiecentrum.
Je ondersteunt de werking van ICT-systemen en applicaties
Je herkent snel technische problemen, stelt diagnoses en biedt oplossingen (zelf of via externe partners)
Je beheert toegangsrechten en voert technische beheerprocedures uit volgens de geldende richtlijnen
Je krijgt ownership over IT-projecten zoals winkelopeningen en verhuizingen
Het team
Je werkt in teamverband met vijf ICT-collega's en diverse externe partijen. Je rapporteert rechtstreeks aan de ICT-manager. Bij afwezigheid nemen collega's elkaars taken over.
Profiel
Als Instore Application Owner & Support Coordinator ben je servicegericht, stressbestendig en nauwkeurig.
Jij:
Hebt een goede kennis van retail
Hebt ervaring in de coördinatie van externe partners
Hebt ervaring in het beheren van winkel- en Omnichannel-oplossingen
Bent sterk in plannen, organiseren en communiceren
Hebt ervaring in het geven van support en bent analytisch sterk
Communiceert vlot in Nederlands en Engels, en spreekt voldoende Frans om Franstalige collega's te woord te staan
Met je brede ICT-kennis en methodische aanpak schakel je vlot tussen je verschillende verantwoordelijkheden.
Aanbod
Een mooi salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, firmawagen,...
Flexibele werkuren
Een hecht team met veel ruimte voor initiatief en eigen inbreng.
Een moderne werkomgeving en 30% personeelskorting op al onze producten
Je goed voelen in een moderne en ontspannen werkomgeving bij een gezond en stabiel Belgisch modebedrijf.
De kans om écht impact te maken binnen een sterke Belgische retailorganisatie.
Klaar om jouw talenten in te zetten binnen een inspirerende fashion-en retailomgeving?
Stuur ons dus snel jouw CV via de sollicitatiebutton en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.