Job 43 van 194


Report this listing

Solliciteren



Medewerker administratie - Gallo-Romeins Museum


Functie

Als medewerker administratie ben je de steunpilaar van de directie bij het dagelijks beheer van het museum.

Takenpakket :

  • Je beheert, op een efficiënte manier, de administratieve processen.
  • Je optimaliseert de werking van onze afdeling Zakelijk Beheer.
  • Je staat in voor diverse administratieve en organisatorische taken en verzorgt de communicatie met onze klanten.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor personeels- en financiële zaken binnen het museum en fungeert je als verbindingspersoon tussen het museum en de centrale diensten van de stad Tongeren.

Bekijk het document in bijlage voor een uitgebreidere functieomschrijving.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een professionele of academische bachelor (of gelijkwaardig diploma).
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een administratieve functie.
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

  • Voltijds contract (37u/w) – onbepaalde duur;
  • barema B1/B3: 2940,86-4955,26 - euro bruto/maand;
  • interessante functionele geldelijke loopbaan;
  • vakantie- en eindejaarstoelage;
  • maaltijdcheques van 7,5 euro;
  • aantrekkelijke hospitalisatieverzekering;
  • significante aanvullende pensioenregeling;
  • fietsvergoeding;
  • bijkomende financiële voordelen en ondersteuning GSD-V;
  • 33 verlofdagen;
  • 14 feestdagen;
  • verschillende dienstvrijstellingen;
  • verscheidene mogelijkheden tot vorming en opleiding;
  • terugbetaling abonnement openbaar vervoer.

Solliciteren

Erwin Clemens
personeelsdienst@stadtongeren.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht