Job 51 van 194


Report this listing

Solliciteren



Technisch Commercieel Medewerker


Functie

Om onze klanten de beste service te kunnen garanderen zijn we op zoek naar een Technisch Commercieel Medewerker Binnendienst. Ben jij wie we zoeken?

Zo ziet je dag er dan ongeveer uit:

  • Lastenboeken en plannen die je doorgestuurd krijgt van de klant ga je analyseren. Indien nodig ga je deze bij de klant verifiëren.
  • Met behulp van de configurator werj je het dossier verder uit en zet je deze daarna om in een offerte.
  • Door gebruik te maken van je technische expertise ga je de klanten begeleiden naar het maken van hun keuzes.
  • Indien de offerte bevestigd wordt, mag je ook de werkvoorbereiding doen.
  • Nu mag het order verwerkt worden en goed gecontroleerd worden nog voordat je die doorgeeft aan de fabriek.
  • Contact met de klanten omtrent de levertermijnen moet goed opgevolgd en onderhouden worden.
  • Projectadministratie van de dossier: onderdekende contracten en orderbevestigingen versturen.

Jouw profiel

Wat willen wij van jou?

  • Je beschikt over een basis technische en/of administratieve opleiding
  • Je hebt al reeds ervaring in een administratieve functie met een technische inslag
  • Afwisseling in je takenpakket, daar hecht je belang aan. Je werkt proactief en volgt dossiers op.
  • Je weet hoe je zaken tot een goed einde brengt en hebt een echt hands-on mentaliteit.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans. Een kennis in Duits en Engels kan natuurlijk geen kwaad!
  • Met de courante office software kan je vlot mee om.
  • Ervaring met SAP is een pluspunt!
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Key accounts
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

Gekend in heel België en Europa is onze klant de grootste aanbieder op gebied van poorten, deuren en garagepoorten voor woning in industrie. Onze klant heeft voornamelijk in Duitsland productiesites, maar ook in de rest van Europa, Azië en Amerika. Ze zetten in op kwaliteit en innovatie en dit al sinds de jaren 50!


Wat hebben wij aan te bieden?

  • Een nuchtere werkplek. What you see is what you get!
  • Salaris is marktconform, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Je krijgt een glijdende uurrooster. Wekelijkse arbeidsduur van 39u40 en 10 ADV-dagen per jaar op pro rata prestatie.
  • Tijdens je inwerkperiode volg je een opleidingsplan gestuurd door onze interne trainers.
  • Je komt terecht in een bedrijf met een ambitieus groeiplan waar jij jouw loopbaan mee in handen neemt.

Solliciteren

Unique Tongeren
+32 (0)12 24 22 80

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht