Wat ga je precies doen?
In deze functie, ook wel parts advisor genoemd, communiceer je op een vlotte en correcte manier met de werkplaats en het onthaal.
Ontvangen en stockeren van onderdelen, het plaatsen van bestellingen, het voorbereiden van de planning en administratie zijn enkele van jouw taken.
Klanten kunnen voor de aankoop van hun accessoires bij jou terecht.
Je ondersteunt het onthaal en helpt klanten o.a. verder bij het maken van hun afspraak of hun werkplaatsbezoek.
Je behandelt telefonische oproepen.
Je blinkt uit in communicatie , waardoor collega's en klanten steeds op de hoogte zijn en weten wat te verwachten.
De netheid en orde van het magazijn is je eigen verantwoordelijkheid.
Het uitvoeren van periodieke en jaarlijkse inventarisopnamen.
Ervaring als technisch magazijnier is een pluspunt.
Je hebt een sterke affiniteit met autotechniek.
Je bent communicatief sterk en volgt graag alles op.
Je bent stressbestendig en kan goed wisselen tussen verschillende taken.
Samen met je collega's zoek je naar oplossingen.
Een vaste job van onbepaalde duur met een aantrekkelijk loonpakket in lijn met jouw competenties en ervaring.
Op jaarbasis heb je
20
wettelijke vakantiedagen aangevuld met
6
ADV dagen op basis van een 39 uren week.
De mogelijkheid om te werken in een groeiend
familiebedrijf
met een aangename werkomgeving en een collegiale sfeer.
De kans om jouw talenten maximaal te ontwikkelen door interne vorming en gecertifieerde opleidingen.
Ben jij de nieuwe collega die we zoeken en wil jij ons team komen versterken?
Solliciteer online en stuur ons jouw motivatie en CV door en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.
Heb je je CV niet meteen bij de hand, niet erg, je kan deze later ook nog aan ons bezorgen.