Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Payroll specialist


Functie

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in een sterk groeiend internationaal bedrijf?

Heb jij ervaring in de Payrolling?

Dan zou dit wel eens de perfecte job voor jou kunnen zijn.

Je staat in voor de correcte en tijdige uitbetaling van alle medewerkers binnen het bedrijf

Je bent verantwoordelijk voor alle handelingen die te maken hebben met de uitbetalingen, gaande van salarissen, ziekte- en verlofdagen, klein verlet, bonusberekeningen.........

Je doet de nodige voorbereidingen van alle gegevens voor de boekhouding

Je verzorgt de interne communicatie omtrend sociale wetgeving, reglementen en interne procedures

Je zorgt voor een correcte toepassing van de sociale en fiscale regelgeving,

Sta je in voor het ontwikkelen en het up to date houden van HR procedures en processen die gelinkt zijn aan de salarisadministratie,

Werk je actief mee aan projecten en behandel je complexe dossiers met financiële implicaties,

Zorg je voor de interne standaard- en wettelijke- rapportering.

Jij:

Behaalde een Bachelor diploma en beschikt over een goede kennis van payroll, sociale wetgeving of gelijkw

Bedrijfsprofiel:

TD Synnex is een van werelds grootste spelers op vlak van technologische producten en oplosssingen.

Jouw profiel

Je bent in het bezit van een bachelor diploma en je beschikt over een goede kennis van payroll, sociale wetgeving.

Een eerste ervaring is een must.

Je bent vertrouwd met Acerta Connect, Workday en Protime

Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels.

Excel heeft geen geheimen voor jou.

Je bent integer, nauwkeurig en stressbestendig.

Je komt terecht in een aangenaam, enthousiast team. De collega's helpen jou om de details zo snel mogelijk in de vingers te hebben. Daarnaast is er een uitgebreid introductieprogramma voorzien. Je werkt van maandag t/m vrijdag in daguren. Je werkt 40 uur/week, zodoende bouw jij 12 extra vakantiedagen per jaarop. De inwerkperiode zal doorgaan op kantoor maar daarna is er een mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken. Naast een interessant loon heb jij recht op maaltijd- en ecocheques. Na de inwerk/interimperiode heb jij ook recht op een groeps- en hospitalisatieverzekering en is er ook een mogelijkheid voor een fietsleasing

  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)

Aanbod

Je komt terecht in een aangenaam, enthousiast team.

De collega's helpen jou om de details zo snel mogelijk in de vingers te hebben.

Daarnaast is er een uitgebreid introductieprogramma voorzien.

Je werkt van maandag t/m vrijdag in daguren.

Je werkt 40 uur/week, zodoende bouw jij 12 extra vakantiedagen per jaarop.

De inwerkperiode zal doorgaan op kantoor maar daarna is er een mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken.

Naast een interessant loon heb jij recht op maaltijd- en ecocheques.

Na de inwerk/interimperiode heb jij ook recht op een groeps- en hospitalisatieverzekering en is er ook een mogelijkheid voor een fietsleasing

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht