Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Baliemedewerker- back office/planningcoördinatie/telefonie (37u)


Functie

Heb je een grote verantwoordelijkheidszin en ben je een planner pur sang?
Administratie en teamcommunicatie drijft je?
Bellen en mailen zal jou nooit vervelen?
Een evoluerend takenpakket spreekt je aan?
Positieve communicatie en daadkrachtigheid weerspiegelt wie je bent?

Dan lanceren wij jouw carrière als back office baliemedewerker en planningcoördinator.
Een job om je tanden in te zetten!

  • De activiteiten van een team coördineren
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documentatiemateriaal voorzien, beheren en actueel houden
  • Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
    Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Medische handelingen factureren en de betaling innen
    Aangifte doen van de medische handelingen bij de sociale zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen, ...
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie

Aanbod

Wij zoeken ondersteuning aan onze balie en back office op volgende momenten (37u):

Ma: 8u-16u
Di: 9u-16u
Woe: 9u-16u
Do: 12u-18u
Vrij: 7u15-15u15

Interne opleiding - ervaring binnen soortgelijke functie is een meerwaarde
Verloning met doorgroeimogelijkheden
Maaltijdcheques
Groepsverzekering (o.a. pensioensparen,..)
...

Solliciteren

Isabelle Mertens
014/58.53.87
sollicitatie@tmzg.be

Solliciteren