Voor een grote speler in de transportsector in Ternat zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker.
Jobomschrijving
Als Customer Service Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je:
Een commerciële relatie met hen opbouwt en snel kan anticiperen op specifieke noden, waaronder het maken van performance rapporten.
Orders
accepteert en
verwerkt
, alvorens ze door te geven naar de operations. Nadien volg je deze proactief op om efficiënt feedback aan de klant te bezorgen.
Altijd
zoekt
naar de best haalbare
oplossing
waarbij je de belangen van jouw klant behartigt.
Ad hoc
tarieven
opmaakt
en leads geef je door aan de sales-collega’s.
Op regelmatige basis bij de
klanten
peilt naar hun
tevredenheid
over onze dienstverlening, klachten behandel je efficiënt en effectief.
Instaat voor de
voorbereiding
van
vergaderingen
met deze klanten en er af en toe aan deelneemt.
Jouw profiel
Beantwoord jij aan het gezochte profiel?
Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
Ervaring met telefonische dienstverlening
Kennis van logistiek en verkoopprocessen
Communicatief onderlegd; motiverend & inspirerend
Analytisch & organisatorisch sterk
Talenkennis: Nederlands, Frans, Engels
PC kennis: MS Office
Aanbod
wat kunnen wij jou aanbieden?
Veilig leer- en werkomgeving
maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
Kilometervergoeding
Brutoloon: €3206
Interesse?
Ben jij de gemotiveerde en enthousiaste Customer Service Medewerker die we zoeken? Stuur dan jouw sollicitatie met een recent cv en een motivatiebrief waarin je aantoont waarom jij de geschikte kandidaat bent voor deze functie. Aarzel niet en maak deel uit van ons fantastische team !Solliciteer nu en stuur jouw sollicitatie naar diegem-careers@synergiejobs?.be We kijken uit naar jouw reactie!