Job 10 van 51


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Wat zal je job inhouden?

  • Ben jij administratief sterk en geboeid door transport en logistiek?
  • Hou je van structuur, nauwkeurigheid en contact met klanten?
  • En werk je graag in een internationale omgeving waar teamwork centraal staat?


Dan is dit jouw kans om mee te bouwen aan de toekomst van een toonaangevend bedrijf in de bouwsector!


Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol in het logistieke proces.

Samen met de transportplanner zorg je ervoor dat leveringen vlot verlopen en dat de klanten op tijd en correct bediend worden.


Je takenpakket omvat onder meer:

  • Administratieve ondersteuning van de transportplanner (laaddocumenten, transportbevestigingen, leveringsbonnen …)
  • Contact onderhouden met klanten en transporteurs over leveringsdata en praktische afspraken
  • Problemen of vertragingen signaleren en samen met de planner naar oplossingen zoeken
  • Zorgen voor een correcte en tijdige administratie in het transportsysteem
  • Meewerken aan een efficiënte organisatie van de dagelijkse transportplanning


Kortom: jij bent de administratieve spil die alles op rolletjes laat lopen!


Wat zoeken we?

  • Je hebt een eerste ervaring binnen administratie of logistiek
  • Nauwkeurig, gestructureerd en communicatief sterk
  • Klantvriendelijk en oplossingsgericht in je aanpak
  • Vlotte kennis van het Nederlands. Kennis van Engels, Frans en/of Duits is een troef
  • Je werkt graag samen, maar neemt ook zelfstandig initiatief
  • Computervaardig en leergierig


Wat bieden we?

  • Een stabiele fulltime functie binnen een internationaal actief bedrijf
  • Een filevrije werkplek
  • Een aantrekkelijk loonpakket
  • Maaltijdcheques
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Fietsleasing
  • Jaarlijkse teambuildings
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke groei
  • Een dynamische werkomgeving waar collegialiteit en duurzaamheid centraal staan

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht