HR & personeelsorganisatie
- Coördinatie van werving, instroom en onthaal van nieuwe medewerkers
- Voorbereiding van de loonadministratie en contact met het sociaal secretariaat
- Opmaak en opvolging van uurroosters
- Meedenken over planning, personeelsbeleid en praktische oplossingen op de werkvloer
Administratieve ondersteuning
- Communicatie met leveranciers, partners en gasten
- Opvolging van facturen, bestellingen en documentatie
- Invoer van aankoopfacturen voor de boekhouding
- Dagelijks beheer van mailbox en telefonie
- Algemene kantoororganisatie en ondersteuning van de zaakvoerder waar nodig
Werktijden
- Zaterdagwerk maakt deel uit van de functie
- Je krijgt een vaste vrije dag in de week (niet op woensdag)
Gewenst profiel
- Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
- Minimaal 3 jaar ervaring in een administratieve of HR-rol
- Sterke kennis van het Nederlands, basiskennis Frans
- Nauwkeurig, discreet en zelfstandig in je manier van werken
- Je behoudt overzicht en schakelt snel tussen uiteenlopende taken
- Affiniteit met de horecasector
- Kennis van PC302 en ervaring met een sociaal secretariaat zijn pluspunten
Arbeidsvoorwaarden
- Een veelzijdige functie met verantwoordelijkheid
- Aantrekkelijk brutoloon aangevuld met ecocheques
- Warme en collegiale werkomgeving
- Gratis lunch tijdens de werkdag
- Mogelijkheden om mee te groeien in een horecazaak met ambitieuze toekomstplannen
Solliciteren