Als Customer Service Representative ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten.
Je taken :
- opvolgen en verwerken van binnenkomende leads en prijsaanvragen
- actief telefonisch benaderen van klanten om prijsaanvragen om te zetten in bestellingen
- klantenvragen zowel commercieel als technisch beantwoorden en advies geven over producten en diensten
- nauw samenwerken met het sales team en zorgen voor een optimale klantentevredenheid
- bijhouden van klantgegevens en salesrapportages in het CRM-systeem
- je hebt ervaring in een commerciële of klantgerichte functie, bij voorkeur in inside sales of telefonische verkoop
- uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel telefonisch als schriftelijk
- perfecte kennis van Nederlands met goede kennis van Engels en Frans
- ervaring met CRM-systemen
- voltijdse functie (40u/week) van onbepaalde duur met onmiddellijk vast contract
- een aantrekkelijk verloningspakket
- je komt terecht in een hecht team met open werksfeer
Communicatie, Samenwerken, Verkoop, Engelse taal, Klantendienst, Interne sales, Frans, Crm-systemen, Voorlichting, Nederlands, Verkoop
JBRP1_BE
Solliciteren