Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



Call Agent Business Team


 Description
  • Je beantwoordt oproepen en schakelt deze indien nodig door naar de juiste gesprekspartner (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, enz.).
  • Je controleert de identiteit en de gegevens van de persoon van wie de oproep komt en maakt de benodigde notities (klantnummer, adres, enz.).
  • Je vult de digitale opvolgingsdocumenten in van de oproep, zodat onze klanten direct weten welke oproepen zijn beantwoord.
  • Je informeert klanten over de diensten van onze klanten en adviseert hen bij hun keuze.
  • Je belt klanten en potentiële klanten van onze klanten op en informeert hen over nieuwe of gewijzigde producten en diensten.
 Company

Onze klant is een gevestigde waarde binnen de Belgische inbound contactcenter-sector, en staat bekend om de oprechte gastvrijheid en klantvriendelijkheid die Limburg typeert.

 Profile
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans. Engels en Duits zijn een pluspunt.
  • Je werkt nauwkeurig en taakgericht.
  • Je kunt zelfstandig werken en hebt zin voor verantwoordelijkheid.
  • Je bent goed in klantgerichte communicatie.
  • Je bent op zoek naar een job met veel flexibiliteit.
  • Eerdere werkervaring is een pluspunt, maar geen vereiste.
 Offer
  • Een tewerkstelling van 30 tot 34 uur per week.
  • Een flexibel uurrooster (vroege, late en weekend), dat goed op voorhand wordt meegedeeld.
  • Je kunt rekenen op een mooi loon. Na 1 jaar komen daar tal van extralegale voordelen bij, zoals maaltijdcheques, eco-cheques, eventueel een leasewagen, enz.
  • Wij voorzien coachings en trainingen op maat om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Wij bieden je een flexibele, dynamische en verantwoordelijke job in een zelfsturend team.
 

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht