Wat ga je doen?
Als Customer Care Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en niet-klanten. Je beantwoordt vragen via telefoon en mail, denkt mee over verbeteringen in processen en zorgt voor een vlotte en correcte opvolging van elk contact.
Je werkt in een hecht team waar klantgerichtheid, geduld en samenwerking centraal staan. Dankzij jouw inzet draag je bij aan een positieve klantenervaring én aan de groei van VDK bank .
CompanyIn 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Koramic2Engage, het moederbedrijf van WEngage, werd omgedoopt tot WEngage International. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Het bedrijf biedt een volledig spectrum van klantcontactdiensten en werkt 'samen voor betere connecties’. Dankzij de groeiende vraag van internationale klanten en een uniek aanbod is WEngage in staat om haar aanwezigheid in Europa verder uit te breiden.
ProfileWie ben jij?
Herken jij jezelf hierin? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
OfferWat krijg je terug?