Job 18 van 29


Report this listing

Solliciteren



HR-Officer


Wij zijn op zoek naar een collega 'Payroll Officer' voor de HR-afdeling.


In deze functie zal je na een grondige introductie instaan voor het coördineren en uitvoeren van de payroll. Dit omvat:

  • de personeelsadministratie i.s.m. het sociaal secretariaat
  • het administratief beheer van de payrollgegevens
  • het klaarzetten en opvolgen van de correcte betalingen van de lonen
  • het beantwoorden van vragen van medewerkers rond HR-topics

Daarnaast word je verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van ons beleid op vlak van ‘hard HR’:

  • het verlenen van advies aan de directie m.b.t. evoluties in de sociale wetgeving
  • het optimaliseren van het Comp & Ben-pakket
  • de implementatie van nieuwe HR-systemen in kader van de verdere digitalisatie

Profielomschrijving

Wie zoeken wij?

  • Je bent een expert in payroll & personeelsadministratie.
  • Je behaalde een master of bachelor met HR-background.
  • Je hebt een sterke kennis van de sociale wetgeving.
  • Je bent een initiatiefrijk persoon met interesse voor digitalisering.
  • Je bent punctueel ingesteld.
  • Je bent sociaal en communicatief vaardig in de omgang.

Aanbodomschrijving

Ons aanbod:

  • een autonome functie met ruimte voor eigen initiatieven
  • een grote betrokkenheid bij de verdere uitbouw van onze HR-dienst
  • een moderne werkomgeving waar een dynamische, familiale spirit vooropstaat
  • een innovatief nichebedrijf met een uitstekende reputatie
  • deeltijdse tewerkstelling bespreekbaar of via freelance op lange termijn
  • aantrekkelijke loonvoorwaarden en diverse voordelen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht