Momenteel zijn wij
voor onze klant in
Lier
op zoek naar een
Financieel Administratief medewerker
Functieomschrijving:
- Inboeken en verwerken van inkomende leveranciersfacturen.
- Opstellen en versturen van verkoopfacturen.
- Actief opvolgen van openstaande klanten- en leveranciersrekeningen (debiteuren- en crediteurenbeheer).
- Voorbereiden en uitvoeren van betalingen via de banksoftware.
- Controleren en afstemmen van rekeningen, inclusief het verwerken van bankafschriften.
- Telefonisch en schriftelijk contact onderhouden met klanten en leveranciers over betalingen.
- Assisteren bij de maand- en jaarafsluitingen.
- Bijdragen aan de verbetering en efficiëntere inrichting van administratieve processen.
Profielomschrijving:
- Je hebt een diploma in boekhouding, administratie of gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt een eerste ervaring in een gelijkaardige functie (min. 2 jaar is een pluspunt).
- Je hebt een goede kennis van boekhoudkundige principes.
- Je bent vertrouwd met MS Office (vooral Excel) en boekhoudsoftware (bijv. Exact, Winbooks, Yuki,..)
- Je communiceert vlot in het Nederlands; kennis van Frans of Engels is een pluspunt.
Aanbodomschrijving:
- Een voltijdse tewerkstelling in dagdienst (van 9u tot 18u met 1u pauze)
- Een afwisselende administratieve functie binnen een dynamisch en groeiend bedrijf.
- Een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen (zoals maaltijdcheques, groepsverzekering,..)
- Mogelijkheid tot opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
Als je geïnteresseerd bent in deze functie, mag je je meest recente CV naar ons sturen via , of je kunt online solliciteren via Linkedin.
Solliciteren