ORGANISATIE
Het platform Salino
Samen met ons energiek en vooruitstrevend team hebben wij de afgelopen jaren hét meest succesvolle matchmaking platform van de eventsector uitgebouwd: Salino.be.
Meer dan 1.600 eventleveranciers worden via het platform in de spotlight gezet. En meer dan 85.000 feestvierders per maand komen naar Salino om hun perfecte eventleveranciers te vinden, contacteren en boeken. De feestorganisatoren kunnen dus via het platform zelf op zoek gaan naar zijn ideale event professionals.
Onze extra service
Daarnaast bieden we aan bedrijven een extra service. We begeleiden hen persoonlijk bij de organisatie van hun business event. We merken dat onze adviserende rol hierin een grote meerwaarde is voor bedrijven.
De events die we behandelen kunnen gaan van eenvoudige lunchtraktaties tot grootschalige klanten events en personeelsfeesten. (Meer info over onze begeleiding kan je lezen op https://www.salino.be/nl/bedrijfsevents/ )
De vraag naar onze persoonlijke begeleiding blijft sterk stijgen. Daarom zijn we op zoek naar een extra enthousiaste Business Event Sales om ons team te versterken!
FUNCTIE
Als Business Event Sales begeleid je, samen met je collega’s, onze business klanten op hun weg naar een onvergetelijk event.
Je matcht je klant met de beste eventleveranciers voor hun event, becijfert voor hen een sterk prijsvoorstel dat volledig aan hun wensen voldoet en bezorgt hen een uitzonderlijke persoonlijke begeleiding en advies.
Kortom, de organisatie van een event verliep voor jouw klant nog nooit zo vlot en zonder zorgen.
Als Business Event Sales ben je verantwoordelijk voor:
- Het opvolgen van de leads die binnenkomen via de website en beheren van het volledige proces van aanvraag tot boeking.
- De opmaak van een behoefteanalyse om de juiste match met de beste leveranciers te vinden.
- Het opstellen van sterke offertes op maat, het realiseren van een brutomarge en het nauwgezet verder opvolgen van het offertetraject.
- Het persoonlijk adviseren van je klant en hem bijstaan via mail, telefoon of videocall.
- Ook het samenwerken met externe leveranciers (zoals foodtrucks, cateraars, eventlocaties, tenten partners, verhuurders van materiaal, fotografen ed.)
- Het verzorgen van een duidelijke communicatie en planning bij het boeken van de leveranciers, zowel naar je klant als naar onze eventpartners toe.
- De uitvoering van de facturatie van je eigen events.
- De begeleiding van je klant tot de dag van het event. (We zijn een digitale eventpartner en zijn daarom niet aanwezig op de events zelf.)
- De nabespreking met de klant en eventuele verderzetting van een structurele samenwerking.
JOUW PROFIEL
- Je hebt al enkele jaren werkervaring in de event sector.
- Je hebt een commerciële achtergrond.
- Je bent communicatief sterk en vindt het leuk om mensen te spreken, bellen, benaderen en verrassen.
- Je hebt een luisterend oor en bent empathisch ingesteld.
- Kwaliteit en nauwkeurigheid vind je zelf erg belangrijk.
- Je werkt gestructureerd, zelfstandig en resultaatgericht.
- Je ziet commerciële opportuniteiten en werkt graag met cijfers.
- Je bent een energieke persoonlijkheid die voorop durft te lopen en initiatief neemt.
- Werken in een klein team waar jij het verschil kan maken, trekt je aan. (Het Salino team bestaat momenteel uit 11 enthousiaste collega’s!)
AANBOD
- Een inspirerende werkplek in Antwerpen Zuid.
- Een job met een ideale work-life balance.
- Een jong team, met informele no-nonsense sfeer, maar waar danig resultaatgericht gewerkt wordt.
- Glijdende werkweek en werken op locatie kan.
- Een competitief loon, maaltijdcheques, iPhone met abonnement, laptop, woon-werk verkeer, budget om opleidingen te volgen.
- De mogelijkheid om jezelf zowel professioneel (vrije keuze aan opleidingen) als persoonlijk verder te blijven ontwikkelen.
Is jouw interesse gewekt?
Stuur jouw CV en motivatie gerust naar magali@salino.be.
Of geef me een telefoontje op het nummer 0498/48.29.30.
Solliciteren