Introductie
Sinds 1992 bouwt onze partner aan een gezonder en comfortabeler binnenklimaat in woningen, kantoren, winkels en meer. Zij bieden hoogwaardige oplossingen op vlak van verwarming, koeling en luchtzuivering.
Bedrijfscultuur: professioneel met een menselijke en dynamische toets (pingpongtafel inbegrepen 😉).
Jobomschrijving
Jouw takenpakket:
- Eerste aanspreekpunt voor klanten – je beheert bestaande relaties én bouwt nieuwe op
- Analyseren van de noden van de klanten, offertes opstellen en actief opvolgen
- Nauw samenwerken met de Account Manager van een specifieke regio
- Detecteren van commerciële kansen en proactief handelen
- Vooral farmen van bestaande klanten en dit netwerk onderhouden!
- Zorgen voor een vlotte samenwerking met andere afdelingen (logistiek, techniek, marketing)
Profiel
Wat verwachten we van jou:
- Ervaring in inside sales of in customer support is een sterke troef
- Je bent nauwkeurig, georganiseerd en kan goed overweg met CRM/ERP en MS Office
- Technische feeling – je kan met behulp van tools correcte oplossingen aanbieden
- Een gezonde interesse in
- Commercieel gedreven, klantgericht en leergierig
- Professionele en servicegerichte houding
- Positieve teamspeler met zin voor initiatief
- Vloeiend in de Nederlandse taal en een sterke basiskennis van de Franse taal
Aanbod
Loon: €3.500 – €4.000 bruto/maand (afhankelijk van ervaring)
Voordelen:
- Maaltijdcheques (€8/dag)
- Warmtepomp aan personeelstarief
- Laptop, gsm + abonnement
- Hospitalisatieverzekering (DKV)
- Groepsverzekering (4% WG / 2% WN)
- 12 ADV-dagen
- Collectief verlof in juli/augustus (2 weken)
Solliciteren