Job 61 van 193


Report this listing

Solliciteren



Administratief Bediende - Receptionist


Functie

Als algemeen beidiende - receptionist, beman je de balie en ontvang je de monsters en de leveringen van de chauffeurs. Je staat in voor de eerste telefoonlijn en de mailbox van het bedrijf.

Daarnaast is algemene administratie een belangrijke opdracht uit jouw dagelijkse taken.

Verder sta je in voor:

  • Planning, voorbereiding en opvolging van challenge testen
  • Resultaten verwerken en opmaken van specifieke verslagen
  • Opmaken van klant specifieke aanvraagformulieren (met analysepakketten)
  • Input en verwerken van externe resultaten wateranalyses

Jouw profiel

  • Je genoot een bacheloropleiding Office Management , medisch secretariaat of je hebt relevante ervaring.
  • Je hebt een zeer goede kennis Nederland en een goede kennis Engels en Frans.
  • Ervaring met klantendienst is een pluspunt.
  • Je bent klantgericht en kan vlot communiceren.
  • Je kan zelfstandig werken en verantwoordelijkheid dragen.
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Medisch-administratieve informatie verzamelen over de dienstverlening van de organisatie
    De conformiteit van de gecodeerde gegevens controleren
  • Medische handelingen factureren en de betaling innen
    Aangifte doen van de medische handelingen bij de sociale zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen, ...
  • Verslagen van operaties of medische handelingen invoeren en de lay-out verzorgen
    De verslagen doorsturen naar personen met zorgbehoefte, artsen, ...
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • Documentatiemateriaal voorzien, beheren en actueel houden
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
  • Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
    Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • Verrichtingen uitvoeren voor het boekhoudkundig en budgetbeheer van de organisatie
  • Aanbestedingsdossiers opvolgen (uitgifte van officiële bekendmakingen, opvolging van kandidaturen, ...)
  • De wachtdienstregeling doorgeven aan de politie, lokale pers, ...

Aanbod

Bedrijfsinfo

Dit labo met afdeling in Wetteren voert analyses uit op voedingswaren, diervoeder, dierlijk afval en water.


  • Je ontvangt een contract van onbepaalde duur na een positieve interimperiode.
  • Je werkt in voltijds contract van 9:30u tot 18:00 u gedurenden 40u/week.
  • Elke week vers fruit en deelname aan 2 bedrijfsactiviteiten per jaar.
  • Hospitalisatieverzekering bij vast contract.

Solliciteren

Start People Aalst GT
053 76 84 90

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht