Job 3 van 7


Report this listing

Solliciteren



Admin Operations Officer


Functie

Maak kennis met Signpost, de ICT-partner voor het onderwijs. Signpost is een snelgroeiende technologiegroep die zich richt op de digitalisering van de Europese onderwijssector. Bijna 300 mensen werken bij Signpost, en staan in voor het leveren van hardware (Academic Hardware), software (Academic Software), connectiviteit (Academic Connect), digitale studieboeken (Lernova) en training (Fourcast for Education) aan studenten en scholen in het basisonderwijs en hoger onderwijs in 10 Europese landen.

Je komt terecht bij Academic Hardware, het team dat zich specialiseert in hardware voor scholen. Dit team staat in voor de aankoop, voorbereiding, levering en herstelling van laptops en Chromebooks. Al onze toestellen worden geleverd met een uitgebreide garantie en service.

Momenteel zijn we op zoek naar een Admin Operations Officer om onze groei te ondersteunen en ons ondernemende, dynamische team te versterken.

Hoe ziet jouw dag als Admin Operations Officer eruit?

Als Admin Operations officer ondersteun je het Field Service team met een zeer divers en uitdagend takenpakket. Het doel van je dagdagelijkse activiteit is om administratieve ondersteuning te bieden.

  • Na de aanmeldingen van defecte toestellen zorg jij voor een correcte registratie in ons intern systeem

  • Koppelen van de tickets aan de portalen van onze vendoren (HP, Lenovo, Dell, …)

  • Bestellen van wisselstukken

  • Stockbeheer

  • Garanties nazien zowel bij leveranciers als intern

  • Factuurcontrole en aanvraag van creditnota's

  • Offerte opmaak voor toestellen buiten garantie

Jouw profiel

Een veelzijdige functie in een bedrijf dat zowel lokaal als internationaal een sterk groeiverhaal schrijft. Jouw persoonlijke groei staat hierbij centraal en je komt terecht in een ondernemend, dynamisch team met enthousiaste collega’s.

Naast een marktconform loon ontvang je bijkomende extralegale voordelen zoals:

  • Een bedrijfswagen met tankkaart

  • Ecocheques

  • Bonusplan (CAO90)

  • Eindejaarspremie en vakantiegeld conform PC200

  • Fruit en soep op kantoor

  • Mogelijkheid tot volgen van opleidingen en cursussen

  • Groeps- en hospitalisatieverzekering

  • Een mobiele telefoon met abonnement

  • Een laptop

  • Maaltijdcheques: € 7/gewerkte dag

  • 20 wettelijke verlofdagen + 6 ADV-dagen (39-urenweek)

Ben je overtuigd of wens je meer informatie over deze vacature? Contacteer ons!

+32472/09.39.59 of solliciteer via de button onderaan deze website

Is deze vacature voor jou geen match, maar spreekt Signpost je aan en ga je graag op zoek naar andere informatie?

👉 Volg ons op facebook: https://www.facebook.com/signposteu [https://www.facebook.com/signposteu]

👉 Raadpleeg onze andere vacatures: https://signpost.be/nl-be/vacatures

  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Een methode of een kwaliteitsactieplan toelichten en uitvoeren (correcties, verbetering, gelijkvormig maken, ...)
  • Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
  • Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen

Aanbod

  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands , kan je vlot mondeling uitdrukken in het Frans & Engels .

  • Je gaat steeds accuraat en secuur te werk.

  • Als ideale kandidaat heb je een diepgaande kennis van het Office-pakket , waarbij Word, Excel en PowerPoint geen geheimen voor je hebben.

  • Tot slot heb je een proactieve houding, ben je een echte teamspeler en durf je de zaken in vraag stellen.

  • Hands-on en praktische mentaliteit

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht