Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Customer Success Manager


Vacature — Customer Success Manager (NL/EN)

Locatie: Leuven/ Antwerpen, België

Dienstverband: Full‑time

Bedrijf: Seaters

Over Seaters

Seaters is een toonaangevend B2B SaaS platform dat grote bedrijven helpt met het optimaal benutten van hun sponsoring en hospitality assets. We hebben een sterke footprint in de BeNeFraLux en ook steile ambities daarbuiten.

Onze missie is om verspilling te elimineren en van elk ticket een meetbare zakelijke impact te maken. We zorgen ervoor dat de juiste gasten op het juiste evenement aanwezig zijn, waardoor de merkwaarde voor onze klanten wordt gemaximaliseerd. Om hen hierin dagelijks te begeleiden, zoeken wij een gedreven Customer Success Manager.

Over de rol

Als Customer Success Manager ben jij de spilfiguur en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt ervoor dat zij ons ticket- & hospitality-platform optimaal benutten en begeleidt hen proactief naar succes.

Taken & verantwoordelijkheden

  • Operationeel beheer:

Je beheert en verwerkt ticket aanvragen voor onze klanten binnen het platform en wijst tickets toe volgens de afgesproken criteria.
- Klantenondersteuning:

Je bent de eigenaar van de helpdesk-inbox, beantwoordt klantvragen snel en adequaat en zorgt voor een uitmuntende klantbeleving.
- Stakeholder management:

Je onderhoudt nauw contact met klanten, partners en evenementlocaties.
- Procesbewaking:

Je volgt deadlines en processen nauwgezet op en beheert meerdere stromen tegelijk.
- Proactieve verbetering:

Je denkt actief mee over verbeteringen in onze processen en de functionaliteiten van het platform.

Wie jij bent

  • Communicatief sterk:

Je communiceert vlot, professioneel en helder, zowel intern als extern.
- Gestructureerd:

Je bent nauwkeurig, kunt uitstekend plannen en houdt moeiteloos het overzicht over meerdere processen.
- Proactief en oplossingsgericht:

Je wacht niet af, signaleert problemen en draagt direct oplossingen aan.
- Zelfstandig en teamspeler:

Je werkt autonoom, maar zoekt proactief afstemming met collega's en management.
- Flexibel en stressbestendig:

Je kunt snel schakelen in wisselende situaties en blijft effectief onder druk.

Vereisten

  • Je hebt een bachelordiploma of een gelijkwaardig niveau door ervaring.
  • Je spreekt
    vloeiend Nederlands

(moedertaal).
- Je hebt een
zeer goede beheersing van het Engels

(zowel gesproken als geschreven).

Pluspunten

  • Goede kennis van het Frans.
  • Relevante ervaring in customer success, operations, event management of accountmanagement.
  • Interesse in de wereld van sport- & cultuurevenementen.

Wat wij bieden

  • Een competitief salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen (zoals maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering).
  • Een aantrekkelijk aantal vakantiedagen om werk en privé in balans te houden.
  • Een dynamisch, hecht en ondernemend team.
  • Een flexibele 'remote-first' werkomgeving met een kantoor in Leuven en Antwerpen voor team-meetings.
  • Een cruciale, afwisselende rol met veel verantwoordelijkheid en de kans om écht impact te maken.

Interesse?

Stuur je CV en motivatie naar

Solliciteren