Voor een klant van ons zijn we opzoep naar een nauwkeurige Office Assistent in Berchem.
Ben jij de gedreven Office Assistant die we zoeken?
Als Office Assistant ondersteun je deze teams met o.a.:
- Communicatiebeheer (in- en uitgaand)
- Administratie (post, e-mail, agenda, klassement)
- Print-, scan- en kopieeropdrachten
- Dossierbeheer en opmaak stukkenbundels
- Conflictchecks en ondersteuning bij compliance en jaaroverzichten
Jouw profiel
- Je hebt een bachelordiploma en bij voorkeur al enige relevante ervaring.
- Je beheerst het Nederlands uitstekend en hebt een basiskennis van Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je bent vlot met Outlook, PowerPoint en Word (inclusief huisstijlen en track changes).
- Je werkt nauwkeurig, proactief en houdt het overzicht.
- Je weet vlot prioriteiten te stellen.
Wat bieden wij jou?
- Een voltijdse tewerkstelling (39 uur/week) met glijtijden
- 20 wettelijke vakantiedagen + 2,5 extra vrij te kiezen feestdagen
- 6 ADV-dagen per jaar
- Maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering
- Een moderne, goed bereikbare werkplek met parking en openbaar vervoer in de buurt
- Dagelijks verzorgde lunch (brood en beleg voorzien)
- Een dynamische en professionele werkomgeving met ruimte voor groei
- Een enthousiast team en een gevarieerd takenpakket waarin jij elke dag het verschil maakt
Solliciteer vandaag nog – we kijken ernaar uit je te ontmoeten!
Solliciteren