Job 18 van 22


Report this listing

Solliciteren



Projectleider


Als familiale KMO van de tweede en derde generatie bogen we op enerzijds een goed geoliede organisatie en anderzijds op goede werknemers en een betrokken management.

We richten ons als middelgroot installateurbedrijf tot de professionele markt en doen alle aannemingen centrale verwarming, klimatisatie, ventilatie en sanitair in de provincies Oost- en West-Vlaanderen.

Jouw takenpakket

Als projectleider ben jij het centrale aanspreekpunt voor elk project – van de voorbereiding tot en met de oplevering. Je coördineert het volledige traject technisch, praktisch én financieel.

  • Overleg met de calculator en uitwerken van de
    technische voorbereiding
  • Opstellen van
    projectplanning

en organiseren van
werfvergaderingen
- Tijdig
bestellen

en opvolgen van
materialen

via Bouwsoft
- Dagelijkse opstart en
opvolging

van
monteurs

, zowel op de werf als telefonisch
- Uitvoeren van
werfcontroles

op kwaliteit, veiligheid, uitvoering en planning
- Nauwkeurige
administratieve opvolging

(vorderingen, vorderingsstaten, rapportage)
- Rechtstreeks
contact

met
klanten

en bijsturen waar nodig
- Nauwe
samenwerking

met
collega

-projectleiders en calculator

Profiel

  • Bachelor in klimatisatie/hernieuwbare energie of gelijkwaardig door ervaring;
  • Ervaring of kennis van HVAC en sanitair;
  • Kan tekenen in Autocad 2D;
  • Sterk in administratie, planning en organisatie;
  • Coachend leider met vlotte communicatieve vaardigheden;
  • Kan werkinstructies opvolgen, verdelen en teams aansturen;
  • Bewaakt kwaliteit, veiligheid en budget tijdens projecten;
  • Vlot met MS Office; kennis van bouwsoftware is een plus.

Ons aanbod

Bij ons kom je terecht in een hecht en toegankelijk team waar iedereen gelijkwaardig is en waar open communicatie centraal staat. Je mag je hier echt op je gemak voelen: alles is bespreekbaar, en we houden ervan om samen met een gezellige drink de congé in te zetten.

We bieden jou een vast bediendecontract met een marktconforme verloning die aansluit bij jouw ervaring. Daarbovenop voorzien we extra legale voordelen (o.a. bedrijfswagen).

Verder geniet je van 12 betaalde ADV-dagen per jaar en de zekerheid dat je werkt in een kleine, familiale omgeving waar flexibiliteit en bereikbaarheid vanzelfsprekend zijn.

Interesse?

Heb je zin gekregen om ons team te versterken? Stuur dan gerust je cv en motivatie naar onze HR via - of /89/63.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht