Wat zal je job inhouden
Ben jij de klantgerichte aanpakker die wij zoeken?
Als klantendienstmedewerker ben jij samen met je team de schakel tussen de organisatie en de klant. Jij zorgt voor een vlotte service, beantwoordt vragen, zoekt samen met de klant op welke oplossing werkt én zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
Daarbij:
- Ben jij het eerste aanspreekpunt voor vragen over de webshop, website en bestellingen.
- Geef je op een klantvriendelijke manier advies en los je problemen op.
- Voer je daarnaast verschillende administratieve taken.
- Ben je de vaste contactpersoon voor de militairen die de webshop gebruiken.
Profiel
- Je bent een aanpakker: je werkt graag, secuur en met aandacht voor detail.
- Je bent een teamspeler: samenwerking staat bij jou voorop.
- Je bent een vlotte communicator: je drukt je duidelijk, zelfzeker én klantvriendelijk uit.
- Je bent handig met Microsoft.
- Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands.
- Je staat ervoor open om in dag shiften te werken: de ene week van 8u tot 16u, de volgende van 10u tot 18u.
Aanbod
- Een stabiele job bij een groot, ambitieus en gezond bedrijf.
- Een inspirerende werkomgeving met aandacht voor samenwerking, persoonlijke ontwikkeling en initiatief.
- Een bruto maandsalaris tussen €2600 en €3000
- Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
- Ecocheques
- Hospitalisatieverzekering bij vast contract
Wens je vrijblijvend graag extra info? Geef gerust een seintje: eveline.kindts@sandyou.be of 0478 31 35 51.
Solliciteren