Job 15 van 25


Report this listing

Solliciteren



Boekhouder


Hulpboekhouder / Administratief Medewerker

Regio Verviers – Voltijds – Vast contract

Ben jij nauwkeurig, administratief sterk en heb je ervaring met boekhouding? Dan heb ik een mooie kans voor je bij een internationale organisatie in de regio Verviers.


Wat ga je doen?

Je verdeelt je tijd ongeveer 50/50 over boekhouding en administratie. Jouw taken bestaan onder andere uit:


Boekhoudkundige werkzaamheden:

  • Dagelijkse financiële transacties registreren
  • Inkomende facturen verwerken
  • Voorbereiden van betalingen aan leveranciers
  • Opstellen van btw-, intracom- en intrastat-aangiften


Administratieve ondersteuning en klantopvolging:

  • Beheer van klanten- en leveranciersdossiers (voor meerdere entiteiten binnen de groep)
  • Opvolging van kredietverzekering (inclusief aanvragen en schadeafhandeling)
  • Opvolging van betalingen via ERP-systeem
  • Algemene administratieve ondersteuning


Wat breng je mee?

  • Ervaring met dagelijkse boekhoudkundige taken
  • Goede kennis van Nederlands en Frans (Engels is een plus)
  • Vlot met IT-tools en ERP-systemen
  • Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en weet goed prioriteiten te stellen
  • Je woont bij voorkeur in de regio Verviers en bent op korte termijn beschikbaar


Wat wordt er geboden?

  • Voltijds vast contract (38,5 uur/week + 3 ADV-dagen per jaar)
  • Aantrekkelijk loonpakket met o.a. maaltijdcheques, groepsverzekering, 13e maand en bonus
  • Moderne werktools en een toegankelijke werkomgeving
  • Veel interne en externe contacten en een gevarieerd takenpakket


Interesse of vragen?

Stuur me gerust een bericht. Ik vertel je graag meer over deze functie.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht