Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Eerste rangskelner/verantwoordelijke kelners


Functie

Het aansturen van het horecateam op de horeca outlets van het park/Brasserie.

De gasten een culinaire ervaring en service bieden die leidt tot een onvergetelijk verblijf op het park/Brasserie.

Neemt deel aan de dagdagelijkse bedieningswerkzaamheden. Aanspreekpunt en gezicht van alle horeca-activiteiten op het parkAansturen van het team en tevens bereid zelf in te springen waar nodig

Vertalen van de Roompotvisie naar alle horeca-activiteiten

Inkopen voor het restaurant en voorraadbeheer van o.a. wijnen, dranken en disposables Zorgdragen voor een prettige open werksfeer en ervoor zorgen dat de gasten een onvergetelijk verblijf hebben op het park en binnen de horeca

Naleven van de voorschriften op het gebied van veiligheid en gezondheid op het werken het waarborgen van de hygiënische veiligheid van de voedselproducten conform de HACCP (Hazard Analysis - Critical Control Point)

Realiseren van de toegewezen budgettaire kaders Zorgen voor een accurate en correcte administratie

Verantwoordelijk voor een effectieve en optimale inzet van uren, lonen en algemene kosten

Controleren van de goederenstroom en inkoopfacturen

Houden van toezicht op de kwaliteit, service en voortgang van de werkzaamheden en stuurt bij waar nodig

Mee opstellen van werkroosters, controleren en bijhouden van uren- en verlofregistratie

Jouw profiel

  • Heeft een proactieve en pragmatische houding Positieve-, flexibele- en commerciële instelling.Praktisch ingesteld.Geen 9-5 mentaliteit.Kan op een inspirerende wijze zijn medewerkers motiveren, corrigeren, controleren en heeft uitstekende leiderschapskwaliteiten.Resultaatgericht met de focus op kwaliteit.Plannen en organiseren.Ondernemende en gastgerichte attitude

  • Opleiding richting hotelschool, SVH Leermeester/Horeca, of andere relevante horeca gerelateerde opleidingen. Minimaal MBO werk- en denkniveau

  • Minimaal 1jaar ervaring in een vergelijkbare functie Aantoonbare kennis en ervaring binnen de hotelbranche of recreatie

  • Ervaring met het beheren van processen Kennis van computerprogramma’s: Word, Excel (gevorderd), Microsoft Outlook, SharePoint Goede beheersing van de Nederlandse taal, aangevuld met gesproken kennis van Engels/Frans of Duits

  • De organisatie commercieel en administratief opvolgen
  • De werking opvolgen
    Waken over de klanttevredenheid
  • Kassabedragen tellen
  • Basisonderhoud van ruimtes en uitrusting superviseren
  • De activiteiten van teams superviseren
    De toepassing van de procedures voor veiligheid, hygiëne en kwaliteit controleren
  • Producten controleren bij de levering (kwaliteit, kwantiteit, staat)
    Toezicht houden op het opbergen en opslaan (koelkamer, diepvries, ...)
  • Het commerciële beleid toepassen
    Klanten binden
  • Horecaproducten of -diensten verkopen
  • De modaliteiten van een banket, een conferentie bepalen
    De organisatie ervan coördineren
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • De planning van werknemers opstellen (kelners, teamleden, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Werken volgens rooster op wisselende tijden

  • Draaien van consignatiediensten

  • Maaltijdcheques

  • bediendencontract onbepaalde duur 38u/week volgens PC 302

  • hospitalisatieverzekering

  • vergoeding woon-werk

Solliciteren

Schillemans D
0479158007
schillemans.d@roompot.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht