Je garandeert een excellente service naar internationale klanten dmv correcte opmaak van offertes, orderverwerking, orderbevestiging, klachtenbehandeling en nauwgezette administratieve opvolging.
Je monitort de levertijden en onderneemt de gepaste acties waar nodig.
Je bent verantwoordelijk voor het tijdig plaatsen van de bestellingen rekening houdende met verschillende factoren.
Je werkt nauw samen met andere afdelingen bvb productie, sales, finance, … en collega’s binnen de wereldwijde Rogers vestigingen.
Jouw profiel
Je beschikt over een Bachelor of Master diploma.
Je hebt bij voorkeur al enige ervaring binnen customer service
Je drukt je zeer vlot uit in het Nederlands en Engels. Kennis van Spaans, Duits, Frans zijn een sterke troef.
Je beschikt over uitstekende communicatievaardigheden en bent klantgericht ingesteld.
Je bent administratief sterk, plichtsbewust en werkt uiterst nauwkeurig.
Je werkt vlot met Office en ERP-pakketten.
Je beschikt over eigen vervoer (niet bereikbaar mer openbaar vervoer)
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Kopieerwerk verrichten
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Documenten coderen, klasseren en archiveren
Aanbod
Een uitdagende job waarin je probleemoplossend kunt werken en hiervoor de nodige autonomie krijgt plus support van een hecht team.
Veel opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
Een aantrekkelijke verloning en een goede work-life balance dankzij een
glijdend
uurrooster, 18 ADV dagen en géén collectief verlof, na inwerkperiode max 2 dagen thuiswerk per week.
Solliciteren
Lisa Pectoor
092353316
lisa.pectoor@rogerscorporation.com