Ontvang je met de glimlach onze bezoekers? Ben je gepassioneerd door de bouwsector? Hou je van administratie? Dan ben jij de persoon die we zoeken!Hoe ziet jouw dag eruit als administratief medewerker:
Je biedt
administratieve ondersteuning
aan de werfleiding en projectleiding.
Het beheer en de opvolging van werfdossiers behoren tot jouw verantwoordelijkheden.
Je zorgt voor de aanvraag van benodigde vergunningen en documenten bij partners en gemeenten.
Als
eerste aanspreekpunt
sta je in contact met besturen, onderaannemers en nutsmaatschappijen.
Je hebt kennis van signalisatieplannen en kunt vergunningen aanvragen.
Je fungeert als de schakel tussen de
lopende werven
en het kantoor.
Daarnaast ben je het
centrale punt van ons onthaal en kantoor.
Jouw profiel
Je hebt een Bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
Ervaring in een
administratieve functie
is vereist.
Je bent een vlotte communicator, zowel in het Nederlands als Engels, en hebt kennis van het Frans.
Uitdagingen zie je als kansen.
Je bent een
enthousiaste teamspeler
die anderen weet mee te nemen in je verhaal.
Aanbod
Je komt terecht in een dynamisch en familiaal bedrijf.
Competitief brutoloon
Maaltijdcheques €8/gewerkte dag
Ecocheques
Fulltime job, 4/5e is bespreekbaar
Collectief verlof (bouwverlof)
12 ADV dagen
Je werkuren zijn van
8u tot 16.30u
Ben jij het administratief talent die we zoeken? Bezorg ons nog vandaag jouw kandidatuur!